​مردم مداری و امانت داری رمز موفقیت پلیس ایمانی فرمانده انتظامی استان

​مردم مداری و امانت داری رمز موفقیت پلیس ایمانی است

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که محور ماموریت در نظام مهندسی ناجا اعتقادی و ایمانی است بیان کرد: مردم مداری و امانت داری رمز موفقیت پلیس ایمانی است.

کد خبر: 960530011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ - ۱۱:۱۷ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که محور ماموریت در نظام مهندسی ناجا اعتقادی و ایمانی است بیان کرد: مردم مداری و امانت داری رمز موفقیت پلیس ایمانی است.مردم مداری و امانت داری رمز موفقیت پلیس ایمانی

مردم مداری و امانت داری رمز موفقیت پلیس ایمانی

مردم مداری و امانت داری رمز موفقیت پلیس ایمانی

مردم مداری و امانت داری رمز موفقیت پلیس ایمانی

سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع فرماندهان و مسئولین انتظامی استان تامین امنیت و حفظ آرامش جامعه را از مهم ترین ماموریتهای نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی در پاسداری از ارزشها و دستاورد های انقلاب بزرگ اسلامی است.
جاویدان با اشاره به این که شهدای زیادی در تحقق و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است گفت : وظیفه همه ما اینست که با مجاهدت و فداکاری و از خودگذشتگی ادامه دهنده راه شهداء بوده و آن را به نسلهای جدید انتقال دهیم.

وی خدمت در لباس مقدس نیروی انتظامی را افتخاری برای کارکنان این نیرو دانست و ادامه داد: همه ما باید قدر دان فرصت به وجود آمده ای باشیم که نصیب ما شده است تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان، با اعلام این که با تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش همه خدمت گزاران، نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش پله های ترقی را طی نموده و به رشد و بالندگی رسیده است، افزود: پروژه منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی شکست خورده و به زباله دان تاریخ سپرده شده است.

وی رمز موفقیت پلیس ایمانی را مردم مداری و امانت داری عنوان کرد و گفت: پلیس ایمانی، پلیس خدمت گزار و مورد اعتماد مردم است.
جاویدان با اشاره به نقش حساس فرماندهان و مدیران در تربیت و پرورش پلیس ایمانی، توانمند و متخصص و حرفه ای تصریح کرد : وظیفه فرمانده همت در جهت شخصیت بخشیدن به نیروهای زیر مجموعه است.

وی شناخت توانمندیها، کنترل و آموزش مستمر کارکنان را از مهم ترین وظایف یک فرمانده دانست و عنوان کرد: یک فرمانده باید تهدیدات و آسیبهای حوزه ماموریتی خود را بخوبی شناسایی نموده و در جهت رفع آن چاره اندیشی کند.
فرمانده انتظامی گلستان خاطر نشان ساخت: مدیران عناصر حیات بخش سازمان میباشند بنابراین باید جوهر مدیریت و رهبری داشته باشند.

وی در خاتمه رعایت نظم و انضباط را بعنوان یک اصل انکار ناپذیر در ماموریتهای نیروی انتظامی ذکر و بیان کرد: پلیس الگوی نظم و انضباط مردم است و کوچک ترین بی انضباطی از طرف پلیس می تواند اعتماد عمومی را کاهش دهد.

منبع :پایگاه خبری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مرداد ۹۶
1308 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0