توجه به آموزشهای HSE در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی آموزشهای HSE در سازمان

توجه به آموزشهای HSE در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

از آغاز امسال تا به حال کمیته آموزش با هماهنگي كميته آموزش شورای فنی استان مرکزی، دوره هاي HSE را بصورت رايگان براي مهندسان برگزار کرده وبرای اعضاي سازمان، حدود هزار گواهينامه HSE صادر كرده است .

کد خبر: 191009002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸ - ۷:۵۷ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،از آغاز امسال تا به حال کمیته آموزش با هماهنگي كميته آموزش شورای فنی استان مرکزی، دوره هاي HSE را بصورت رايگان براي مهندسان  برگزار کرده وبرای اعضاي سازمان، حدود هزار گواهينامه HSE صادر كرده است .

توجه به آموزشهای HSE در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

توجه به آموزشهای HSE در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

توجه به آموزشهای HSE در سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

کلاسهای HSE در راستای افزايش دانش فني مهندسان، ارتقای ایمنی در صنعت ساختمان و يكي از الزامات صدور پروانه های اشتغال بکار مهندسي برگزار می گردد.

اين دوره ها إلزامي و بصورت رایگان است .

قبلا اعضا برای برگزاری این کلاسهای آموزشی در سازمان نظام مهندسی باید دویست و پنجاه هزار تومان هزینه پرداخت میکردند.

ضرورت برگزاری دوره های HSE بمنظور ارتقاء، تمدید، ورود به حرفه اجرا و افرادی که به تازگی پروانه نظام مهندسی را اخذ کرده اند .

طبق آمار کمیته آموزش شورای فنی پیش از برگزاری این دوره های آموزشی رتبه بیست و نه کشوری را در بخش اموزش داشت و این در حالی است که بعد از برگزاری اين کلاسهای آموزشی، با توجه به اطلاعات بدست آمده اکنون استان، در رده دوم آموزشي در بين استانهاي كشور قرار دارد.

توجه به آموزشهای HSE در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی

مسئول کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی ضمن تقدیر از حمایت مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان در برگزاری دوره کلاسهای آموزشی HSE نیز اظهار داشت: در حال حاضر تفاهم نامه ای با این مرکز منعقد گردیده که طبق این اساس مقرر گردیده، همه مباحث آموزشی به کارگران ساختمانی آموزش داده شود و با دریافت پروانه، دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای شوند و شاهد ارتقاء و کیفیت ساخت و ساز و ایمنی نیز باشیم.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی گفت: اولويت هیات‌ مدیره دوره هشتم، آموزش مهندسان در کلیه صلاحيت هاي طراحي و نظارت و اجرا و اشنايي آن ها با حقوق مهندسی است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۸
712 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0