بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان قم

مشارکت بنیاد توسعه و عمران موقوفات قم در کنگره تاریخ معماری و شهرسازی

بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان قم کنگره تاریخ معماری و شهرسازی را با عنوان «کارگاه آموزشی آشنایی با چگونگی ساخت سازه‌های سنتی» با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و کمیسیون سازه برگزار می‌کند.

کد خبر: 5151 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ دی ۹۵ - ۱:۱۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان قم کنگره تاریخ معماری و شهرسازی را با عنوان «کارگاه آموزشی آشنایی با چگونگی ساخت سازه‌های سنتی» با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان و کمیسیون سازه برگزار می‌کند.مشارکت بنیاد توسعه و عمران موقوفات قم در کنگره

مشارکت بنیاد توسعه و عمران موقوفات قم در کنگره

مشارکت بنیاد توسعه و عمران موقوفات قم

مشارکت بنیاد توسعه و عمران موقوفات قم در کنگره

در این دوره، که در دو بخش کارگاه عملی و کارگاه نظری برگزار می‌شود، اساتید متخصص و نامی این حوزه موضوع‌هایی نظیر فن‌شناسی و ساخت پی در معماری سنتی، روش‌های ساخت اجزاء باربر در سازه‌های سنتی، آشنایی با روش اجرای قوس‌های باربر و اسکلت رسمی‌بندی و نیز آشنایی با عملیات تکمیلی اجرای طاق و رسمی‌بندی تدریس می‌کنند.

این دوره در روزهای ۲۳، ۲۵، ۲۷ و ۲۹ دی ماه برگزار و از سوی سازمان نظام مهندسی به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطاء می‌شود.

گفتنی است مهندس امیرمحمد علاقه‌بندان، مدیر موسسه اجرایی قم، یکی از سخنرانان این کنگره خواهد بود که در روز ۲۹ دی ماه به تدریس مباحث مطرح شده می‌پردازد.

مشارکت بنیاد توسعه و عمران موقوفات قم در کنگره

منبع: قم پرس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۹۵
1375 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0