مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهیه و اجرای طرح های توسعه کشور مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهیه و اجرای طرح های توسعه کشور

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهیه و اجرای طرح های توسعه کشور

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهیه و اجرای طرح های توسعه کشور ، صورت گرفت. اولین مسئله مسکن اعضای سازمان است، در کشور نرخ مستاجری بیست و هفت درصد است

کد خبر: 001025005 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ دی ۰۰ - ۹:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهیه و اجرای طرح های توسعه کشور ، صورت گرفت. اولین مسئله مسکن اعضای سازمان است، در کشور نرخ مستاجری بیست و هفت درصد است

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهیه و اجرای طرح های توسعه کشور

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهیه و اجرای طرح های توسعه کشور
رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: اولین مسئله مسکن اعضای سازمان است در کشور نرخ مستاجری بیست و هفت درصد است و این در حالی است که این نرخ در میان جامعه مهندسی کشور پنجاه و دو درصد است
سازمان نظام مهندسی ساختمان
فرزاد مخلص الائمه در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و اعضای هیات مدیره استان مرکزی گفت: این سازمان، یک نهاد عالی نظارتی و موفق در کشور است به نحوی که این سازمان در ابعاد مختلف تامین امنیت زندگی مردم نقش جدی دارد.
استاندار مرکزی گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با تعامل و همکاری مدیر کل راه و شهرسازی استان زمین مورد نیاز را برای ایجاد این مجمتع گردشگری فراهم کنند تا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی اقدامات لازم را برای ساخت این مجمتع انجام دهد.
احمد خرم گفت: انتظار می ‌رود در طرح جهش و نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز تامین و با معرفی مجری طرح مساعدت گردد که مسکن برای جامعه مهندسی استان ساخته شود.
خرم ادامه داد: بعد از وقوع زلزله کرمانشاه میزان تلفات به طور قابل توجهی کاهش یافت و ساختمان ‌هایی که با ضوابط ساخته شده بودند دچار آسیب نشد و هم‌چنین در زلزله بندرعباس نیز میزان تلفات انسانی بسیار کاهش یافت که این مهم نشان از توجه ویژه جامعه مهندسین در امر ساخت و ساز است.
خرم، ایجاد خانه مهندس را از دیگر اقدامات و فعالیت‌های هدف‌گذاری شده عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه توریستی، مجمتع اقامتی، تفریحی، ورزشی، تالار، سالن همایش در این کاربری لحاظ شده و سرمایه گذاری در این راستا نیز با خود نظام مهندسی هست.
رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: پنجاه و دو درصد نرخ مستاجرین است یعنی با این روند قادر نیستند صاحب خانه شوند که می‌طلبد در مورد تعرفه و اجرای خدمات فنی و مهندسی تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.
منبع: دلتا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ دی ۰۰
329 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0