مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام مهندسی معدن و شرکتهای برق و گاز مسئول بسیج مهندسی صنعتی چهار محال بختیاری اظهار داشت:

مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام مهندسی معدن و شرکتهای برق و گاز

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری بیان کرد: بسیج مهندسین صنعتی از ظرفیتها و توان سایر وزارتخانه و ارگانها نیز استفاده میکند طبق همین اساس ما ارتباطات خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برقرار کرده ایم.

کد خبر: 961206011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۸:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری بیان کرد: بسیج مهندسین صنعتی از ظرفیتها و توان سایر وزارتخانه و ارگانها نیز استفاده میکند طبق همین اساس ما ارتباطات خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برقرار کرده ایم.

مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام مهندسی معدن و شرکتهای برق و گاز

مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام مهندسی معدن و شرکتهای برق و گاز

مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام  مهندسی معدن و شرکتهای برق و گاز

پژمان مختاری، در پاسخ به این پرسش که بسیج مهندسین صنعتی استان چهارمحال بختیاری چه تعداد مهندس تربیت و در واحدهای صنعتی مورد نیاز بکار گرفته است؟ عنوان کرد: بسیج مهندسین صنعتی از ظرفیتها و توان سایر وزارتخانه و ارگانها نیز استفاده میکند طبق همین اساس ما ارتباطات خوبی با وزارت صنعت، معدن و تجارت برقرار کرده و یا از ظرفیتهای نظام مهندسی معدن هم بهره مند میشویم. چون تعدادی از مهندسین صنعتی در رشته زمین شناسی نیز فعالیت میکند ما با نظام مهندسی معدن ارتباطات خوبی برقرار کرده ایم. طبق همین اساس ما با نظام مهندسی معدن تعامل داشته و گاهی ضمن دریافت کمک به آن ها کمک میکنیم و اغلب این همکاری معطوف به شناسایی و استخراج معادن استان میشود.
مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام مهندسی معدن و شرکتهای برق و گاز
وی تصریح کرد: هم چنین بسیج مهندسین صنعتی از ظرفیت شرکت برق استان استفاده میکند لذا در بحث ممیزی انرژی هم از توانمندی شرکت برق استفاده کرده و هم به آن ها خدمات ارائه میکنیم. شرکت گاز نیز از دیگر سازمانها و ارگانهایی است که بسیج مهدسین صنعتی با آن ها در ارتباط است.

مشارکت بسیج با وزارت صنعت، نظام مهندسی معدن و شرکتهای برق و گاز

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهار محال بختیاری با اشاره به ضربات سنگین واردات به واحدهای صنعتی تولیدی، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین معضلات واحدهای صنعتی بحث واردات و قاچاق محصولات است یعنی واردات قانونی کالا در کنار قاچاق بی رویه محصولات سبب شده تا لطمات جبران ناپذیری بر پیکره واحدهای صنعتی وارد شود. جالب است بدانید بیش از هفتاد درصد از کالاها و محصولاتی که در استان چهارمحال بختیاری تولید میشود در همین استان بمصرف میرسد. ولی اغلب این محصولات تولیدی وادراتی هستند و حتی درصد زیادی از این محصولات جزء اجناس قاچاق محسوب می گردد.

منبع : بسیج

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی چیست؟

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
784 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0