شرکت دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی استان زنجان شرکت دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی استان زنجان

شرکت دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی استان زنجان

شرکت دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی استان زنجان ، این آزمون روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در محل دانشگاه زنجان و دانشکده‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی در دو شیفت صبح و عصر برگزار خواهد شد

کد خبر: 021220001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ اسفند ۰۲ - ۱۰:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شرکت دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی استان زنجان ، این آزمون روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در محل دانشگاه زنجان و دانشکده‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی در دو شیفت صبح و عصر برگزار خواهد شد

شرکت دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی استان زنجان

شرکت دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی استان زنجان
یک مقام مسوول در راه و شهرسازی زنجان خبرداد؛
شرکت دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی استان زنجان
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی زنجان اظهار داشت: دو هزار و پانصدوپنج نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی در این استان شرکت کردند.
احسان ذبیحیان، از برگزاری سومین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی در استان زنجان خبر داد و گفت: این آزمون روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در محل دانشگاه زنجان و دانشکده‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی در دو شیفت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
وی گفت: ثبت نام از متقاضیان ورود به حرفه مهندسی در دی‌ماه سال‌جاری از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام شده بود.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی زنجان ادامه داد: آزمون ورود به حرفه برای مهندسان در ۱۶ رشته صلاحیت و برای کاردان‌ها در شش رشته صلاحیت و برای معماران تجربی در یک رشته صلاحیت برگزار می‌گردد.
وی، تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را در استان زنجان را دو هزار و پانصدوپنج نفر اعلام کرد و افزود: با توجه به ضرورت رعایت مقررات برگزاری آزمون از شرکت‌کنندگان درخواست می‌شود به موقع در محل حوزه آزمون حضور پیدا کنند.
ذبیحیان گفت: یکی از وظایف مهم اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان، صدور، تمدید و ارتقای ۱۶ نوع پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماران تجربی است.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی زنجان با اشاره به اینکه صدور پروانه‌های اشتغال در زمینه و صلاحیت‌های مختلف انجام می‌شود، گفت: هم‌چنین پروانه شخص حقیقی و حقوقی در هفت رشته ساختمانی شامل عمران، معماری، مکانیک، برق، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری و در صلاحیت‌های نظارت، طراحی، محاسبه و اجرا صادر می‌گردد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اسفند ۰۲
245 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0