توقف احداث صد برج در تهران فتح اللهی مطرح کرد:

مفاد بسته تشویقی نوسازی بافتهای فرسوده سال نود و شش بمناطق ابلاغ گردید

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از ابلاغ بسته تشویقی نوسازی بافتهای فرسوده سال نود و شش به مناطق خبر داد.

کد خبر: 960414010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ تیر ۹۶ - ۷:۵۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از ابلاغ بسته تشویقی نوسازی بافتهای فرسوده سال نود و شش به مناطق خبر داد.مفاد بسته تشویقی نوسازی بافتهای فرسوده سال نود و شش

مفاد بسته تشویقی نوسازی بافتهای فرسوده سال نود و شش

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

مفاد بسته تشویقی نوسازی بافتهای فرسوده سال نود و شش

عبادالله فتح اللهی با بیان مفاد مصوبات اولین نشست ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران به ریاست شهردار تهران بیان کرد: بسته تشویقی نوسازی بافتهای فرسوده شهر تهران در سیزدهمین نشست کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران ۷ خرداد ماه امسال تکمیل و مورد تایید قرار گرفت و جهت اجرا بمناطق ابلاغ گردید.
وی با تاکید بر اینکه حسن اجرای مصوبات بسته تشویقی ابلاغی سال نود و شش بعهدة شهرداران مناطق خواهد بود، گفت: اولویت ما در اجرای بسته تشویقی در سال نود و شش به صفر رساندن هزینه‌ های نظام مهندسی برای متقاضیان نوسازی در بافتهای فرسوده بود که خوشبختانه با توافقات صورت پذیرفته با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در بسته تشویقی نوسازی ابلاغ گردیده نحوه اعطای کمک هزینه خدمات مهندسی به متقاضیان نوسازی هم گرداوری و مشخص شده است.
وی عنوان کرد: طبق مصوبات بسته تشویقی ابلاغی سال نود و شش، کلیه متقاضیان نوسازی تجمیعی با مساحت بیش از صد متر مربع و انفرادی با مساحت بین صد تا سیصد متر مربع در بافتهای فرسوده از کمک هزینه نظارت بهره خواهند برد.
به گفته ایشان متقاضیان نوسازی درصورت تجمیع بیش از ۳ پلاک و دست یابی به مساحت مناسب طبق طرح تفصیلی شهر تهران، علاوه بر هزینه‌های نظارت، کمک هزینه مکانیک خاک، فاز دو و شناسنامه فنی و ملکی هم برخوردار میشوند.


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: متقاضیان تخریب و نوسازی پلاکهایی با مساحت بالاتر از صد متر مربع در سی و پنج محله از صد و چهل و نه محله دارای بافت فرسوده (واقع در جنوب محور انقلاب) با درصد نوسازی کم تر از سی درصد، در صورتیکه اقدام به تجمیع کنند میتوانند علاوه بر استفاده از کمک هزینه نظارت، از کمک هزینه مکانیک خاک، فاز دو و شناسنامه فنی و ملکی هم برخوردار گردند.
فتح اللهی تصریح کرد: بمنظور حمایت از نوسازی و بهسازی محلات ویژه و اولویت دار واقع در بافتهای تاریخی منطقه دوازده شهر تهران، علاوه بر شمول مشوقهای موضوع مصوبات بسته تشویقی ابلاغ گردیده، تعیین و تخصیص سایر مشوقهای تکمیلی، بعهده کمیته تامین خدمات و زیر ساخت ستاد باز آفرینی پایدار کلان شهر تهران است.
دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران در این مورد گفت: بسته تشویقی کالبدی ویژه محلات تختی، قیام و کوثر نیز بعد از گرفتن مصوبه کمیته افزایش کیفیت محیطی منطقه دوازده، در سیزدهمین نشست کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلان شهر تهران در خرداد ماه مراحل پایانی تایید خود را میگذراند.
منبع : آنا

 

کانال تلگرام تاسیسات برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ تیر ۹۶
881 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0