معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم

نظارت بر توزیع یک هزار و صدوهفت تن سبوس در استان قم

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از نظارت بر توزیع یک هزار و صدوهفت تن سبوس در داخل و خارج از استان بقیمت مصوب توسط معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان خبر داد.

کد خبر: 11544 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۶ - ۱۰:۱۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از نظارت بر توزیع یک هزار و صدوهفت تن سبوس در داخل و خارج از استان بقیمت مصوب توسط معاونت بهبود تولیدات دامی این سازمان خبر داد.نظارت بر توزیع یک هزار و صدوهفت تن سبوس

نظارت بر توزیع یک هزار و صدوهفت تن سبوس

نظارت بر توزیع یک هزار و صدوهفت تن سبوس

نظارت بر توزیع یک هزار و صدوهفت تن سبوس

حسین علی بیگی با ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در فروردین نودوشش بیان کرد: نظارت بر توزيع هفتصد و سی وهشت تن سبوس داخل استان و سیصد و شصت و نه تن خارج استان بقيمت مصوب در قالب كنسانتره دامي جهت دامداران صورت گرفته است.
علی بیگی گفت: بر عمل کرد اتحادیه دامداران و سازمان نظام مهندسی کشاورزی قم جهت توليد و توزيع پنج هزار و سیصد تن كنسانتره دامي نظارت عالی انجام گرفته شده است.
وی با اشاره بخرید سبوس در استان ادامه داد:در فرودین امسال سبوس خریداری شده است و چهارصد و سی وهفت تن سبوس اضافه بر سبوس مصوب سیستم به کارخانه های خوراک دام تخصیص یافته است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی افزود: هم چنین رصد روزانه سامانه توزیع سبوس جهت هماهنگ کردن عوامل دخیل در سامانه سبوس از سایر اقدامات این سازمان است.
وی با اعلام اینکه تعداد سه هزار و پانصدوبیست راس گاوشيري (اصيل)رکورد گیری شده است تصریح کرد: تهيه واسكن شناسنامه (اسكيچ ) برای تعداد چهارصدوبیست راس گاو شيري اصيل و ثبت اطلاعات صورت گرفته است.
علی بیگی، برگزاری ۲ جلسه کمیته سامان دهی فروش شیر خام، بررسی چگونگی اجرای طرح شیر خشک، پيگيريهاي اصلاح نژادي دام سبك به خصوص بزهاي پرتوليد وچند قلو زا در چند منطقه استان، پی گیری امور مربوط به رکورد شیر شتر در مرکز اصلاح نژاد دام کشور، طرح تكريم ارباب رجوع در بخش دام و طيور دویست و پنجاه تن و پی گیری جذب شیر خام تولیدی استان توسط کارخانه های فرآورده های لبنی داخل استان را از جمله برنامه های اجرایی در این بخش عنوان کرد.


وی به بازدید از مجتمعهای دامپروری اشاره کرد و تاکید کرد: از مجتمعهای دامپروری جهت پی گیری درخواستها و مشکلات بهره برداران بازدید صورت گرفته است و جلسه ای با دامپزشکی برای حل مشکل تعطیلی قرنطینه لبن برگزار شده است.
ایشان افزودند: هم چنین از قیمت نهاده های دامی بصورت هفتگی گزارش گیری میشود و نتایج بصورت ماهانه به معاونت بهبود تولیدات دامی وزارت خانه ارسال میشود.
او، بازدید از کارخانه های تولید خوراک دام و بررسی کیفیت و کمیت نهادهای دامی مورد استفاده در خوراک دام، ارایه طرحهای توجیهی گاو شیری با حضور تشکلها ونمایندگان بانک ها، شناسايي و برخورد با واحدهاي غير مجاز گوشتي ، تخم گذار و پولت، آنالیز قیمت تمام شده گوشت مرغ و تخم مرغ جهت برنامه ریزی وارجاع بمراجع ذی ربط، ادامه بازدید میدانی از مراکز جهاد کشاورزی بخشها برای بررسی عمل کرد پهنه های مراکز درمورد طرحهای واگذار شده را از مهم ترین اقدامات این معاونت نام برد.
منبع: ایسنا

 

گروه تلگرام برق صنعتی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۶
1337 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0