کشت‌های فراسرزمینی ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی بیان کرد:

کشت‌های فراسرزمینی

محمدعلی قناد زاده اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در نظام مهندسی پی گیر آن هستیم، بحث کشت ‌های فراسرزمینی است.

کد خبر: 971130007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ - ۱۱:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمدعلی قناد زاده اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در نظام مهندسی پی گیر آن هستیم، بحث کشت ‌های فراسرزمینی است.

کشت‌های فراسرزمینی

کشت‌های فراسرزمینی

کشت‌های فراسرزمینی یکی از مهم‌ترین  اهداف ماست

وی، در مورد چالش ‌های اصلی بخش کشاورزی، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در بخش کشاورزی، موضوع آب است.
وی افزود: امیدوار هستیم که در استان خراسان رضوی بتوانیم با استفاده از سیستم ‌های نوین آبیاری، تجهیزات و ماشین‌آلات به نتیجه مطلوب که افزایش درصد ضریب دانش، استفاده از ماشین‌ آلات و تجهیزات عالی و سیستم ‌های آبیاری است، دست پیدا کنیم.
قنادزاده بیان داشت: ما در بخش کشاورزی یک اصطلاحی را بعنوان بهره‌وری داریم که هر کدام از آن‌ ها در گرایش ‌های مختلف به یک نوع معرفی می ‌شوند. صحبت ما این بوده که بتوانیم همه تجهیزات خود را هم ‌راستا با هدف کشاورزی خود قرار دهیم و در این راستا امنیت غذایی خود را نیز افزایش دهیم.
وی در مورد میزان توجه به بخش کشاورزی در بودجه نود و هشت، گفت: هر چه قدر که ما بتوانیم هزینه کرد خود را بیش تر کنیم، می ‌توانیم به همان میزان نیز عملکردهای خود را افزایش دهیم، ولی باید از دیدگاه متخصصین اقتصادی نقطه بهینه پیدا کنیم، اگر این نقطه پیدا گردد، مسلما با افزایش بودجه، بهره‌وری و عملکرد همراه خواهیم بود.

کشت‌های فراسرزمینی

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی با عنوان این که نظام مهندسی کشاورزی جایی است که صادرات خدمات فنی و مهندسی انجام می ‌دهد، ما سیاست‌گذار نیستیم، بلکه حامی هستیم، تصریح کرد: ما در راستای اهداف خود و مسئولیت‌ های تاسیس به ما واگذار شده تلاش می ‌کنیم که در استان بهترین باشیم.
وی یاد آور شد: یکی از اهدافی که در نظام مهندسی پیگیر آن هستیم، بحث کشت ‌های فراسرزمینی است و این ماجرا از سال نود و پنج شروع شد و امیدوار هستیم در سال نود و هفت ادامه پیدا کند و به شرایط بهتری دست پیدا کند، اگر این امر رخ دهد ما در بهره‌وری آب و محصولات خود می ‌توانیم موفق عمل کنیم.
منبع: ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۷
733 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0