جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای به صورت آنلاین، به منظور ارتقاء سطح علمی جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای به صورت آنلاین، به منظور ارتقاء سطح علمی

جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای به صورت آنلاین، به منظور ارتقاء سطح علمی

جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای به صورت آنلاین، به منظور ارتقاء سطح علمی ، تقویت، آماده سازی و آشنایی هر چه بیشتر مهندسان پایه 3 با ضوابط و مقررات ساختمان و مسائل حقوقی مرتبط با موضوع ساختمان برگزار شد

کد خبر: 010216001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ اردیبهشت ۰۱ - ۱۱:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای به صورت آنلاین، به منظور ارتقاء سطح علمی ، تقویت، آماده سازی و آشنایی هر چه بیشتر مهندسان پایه ۳ با ضوابط و مقررات ساختمان و مسائل حقوقی مرتبط با موضوع ساختمان برگزار شد

جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای به صورت آنلاین، به منظور ارتقاء سطح علمی

جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای به صورت آنلاین، به منظور ارتقاء سطح علمی
جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای بصورت آنلاین برگزار شد
بمنظور ارتقاء سطح علمی، تقویت، آماده سازی و آشنایی هر چه بیشتر مهندسان پایه ۳ با ضوابط و مقررات ساختمان و مسائل حقوقی مرتبط با موضوع ساختمان، نخستین جلسه توجیهی قبول شدگان آزمونهای حرفه ای در سال جدید به صورت آنلاین برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، دیزجی رئیس سامان، طی سخنانی ضمن تبریک به مهندسان و اعضایی که موفق به قبولی در آزمون ورود به حرفه مهندسی شده اند، به تاریخچه تشکیل سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور و استان و هم‌چنین نحوه شکل گیری قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان پرداخته و گفت: هدف از وضع مقررات ملی ساختمان بمنظور اطمینان از ایمنی، بهداشت، بهره‌دهی مناسب، آسایش و صرفه اقتصادی و اجراء و کنترل آن در جهت‌ حمایت از مردم بعنوان بهره‌برداران از ساختمان‌ها و فضاهای شهری و ابنیه و مستحدثات عمومی و حفظ و افزایش بهره‌وری منابع مواد و انرژی و‌سرمایه‌های ملی است.
دیزجی با اشاره به اینکه باید ساختمانها را بعنوان سرمایه ملی بدانیم و طول عمر آنها را به بالاترین میانگین دنیا برسانیم، ادامه داد: زمین لرزه های اخیر در کشور و زمین لرزه هایی که قبلا اتفاق افتاده است نشان میدهد که کشور ما همواره آبستن یکسری حوادث است، لذا بایستی مهندسان در نظارت برای طرح و اجرای ساختمانها نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند.
در ادامه وی، به اهمیت توجه به موضوع اخلاق حرفه ای و مسائل حقوقی مرتبط با خدمات مهندسی پرداخت.
رییس سازمان تصریح کرد: مهندس و کار مهندسی در جامعه ی امروز از اهمیت و جایگاه خیلی بالایی برخوردار است. نگاه جامعه به ما درگرو رفتار و نوع عملکرد هم‌چنین نحوه ارائه خدمات از طرف ما و جمع همکاران جامعه مهندسی است.
وی در خاتمه، ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه اعضای جدیدی که به جمع شاغلین بخش مهندسی پیوسته اند، افزود: امیدوار هستم با درک صحیح از اهمیت و جایگاه مهندسی و ضمن رعایت اخلاق حرفه ای که در نظام نامه اخلاق حرفه ای برآن تاکید شده به ارائه خدمات به جامعه بپردازید.
در ادامه این وبینار، محمدرضا حسن زاده و حسن باقرزاده در مورد آشنائی با مبانی مسئولیتهای مهندسان در نظام حقوقی ایران (مدنی – کیفری – انتظامی) به ارائه سخنرانی پرداختند.
قابل ذکر است طبق تصمیم هیات مدیره سازمان این مراسم بصورت مستمر و ماهیانه با حضور مهندسانی که موفق به اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در آزمونهای حرفه ای می شوند برگزار می شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۰۱
219 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0