دوره توجیهی مسائل مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره  ۱۰۰ دوره توجیهی مسائل مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره  ۱۰۰

دوره توجیهی مسائل مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره  ۱۰۰

دوره توجیهی مسائل مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره  ۱۰۰ ، مالیات مستقیم ۲۳ خردادماه برای مهندسان دارای پروانه اشتغال سازمان‌نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد

کد خبر: 020403026 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۰۲ - ۱:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دوره توجیهی مسائل مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره  ۱۰۰ ، مالیات مستقیم ۲۳ خردادماه برای مهندسان دارای پروانه اشتغال سازمان‌نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد

دوره توجیهی مسائل مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره  ۱۰۰

دوره توجیهی مسائل مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره  ۱۰۰
برگزاری دوره توجیهی مسائل مالیاتی برای مهندسان دارای پروانه اشتغال
مشاور مالی و مالیاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد‌ از برگزاری دوره توجیهی مسائل مالیاتی و نحوه تکمیل اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره  ۱۰۰ مالیات مستقیم ۲۳ خردادماه برای مهندسان دارای پروانه اشتغال سازمان‌نظام مهندسی ساختمان استان یزد خبر داد.
کاظم دری گفت: این دوره با توجه به ارسال پیامکهای مربوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی و توجه به تبصره ۱۰۰  براساس سال های گذشته در دستور کار قرار گرفته است.
دری با اشاره به اینکه مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۴۰۱ تا پایان خردادماه اعلام شده است، تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی کشور طی پیامکی به مودیان اعلام کرده است که با پر کردن فرم تبصره ۱۰۰ که در سایت سازمان امور مالیاتی کشور بارگذاری شده، نسبت به تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.
مشاور مالی و مالیاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد‌ از کسانی که شرایط استفاده از تبصره ۱۰۰ را دارند می توانند  از این تبصره استفاده کرده و مالیات خود را قطعی کنند.
وی ادامه داد: اما برای آشنایی هر چه بیشتر مهندسان در این دوره توجیهی بخشنامه تبصره ۱۰۰ به تفسیر برای همکاران توضیح داده خواهد شد.
دری اظهار داشت: با توجه به اینکه مباحث  مالیاتی گروه گریبان گیر همه است و گردش های مالی، عملکرد، دستگاه های کارتخوان و … مورد پی‌گیری قرار می گیرند در این دوره توجیهی تلاش می شود که  نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی آموزش داده شود تا مهندسان با مشکل مواجه نشوند.
دری ادامه داد: در نظر است که تا زمان برگزاری دوره در ۲۳ خردادماه اطلاعات عملکردی اعضای محترم در سامانه مهندسان بارگذاری شود و با تسلیم اظهارنامه یا پر کردن فرم تبصره ۱۰۰ به تکلیف قانونی خود در امور مالیاتی عمل کنیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۰۲
379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0