ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان‌ها ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان‌ها

ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان‌ها

ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان‌ها ، و فراهم شدن زیرساختهای لازم زمینه آموزش مهندسین در دورترین شهرستان‌ها را از دستاوردهای این دوره برشمرد

کد خبر: 000821012 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ آبان ۰۰ - ۷:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان‌ها ، و فراهم شدن زیرساختهای لازم زمینه آموزش مهندسین در دورترین شهرستان‌ها را از دستاوردهای این دوره برشمرد

ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان‌ها

ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان‌ها
مهندسين در دورترين نقاط شهرستان‌ها از دستاوردهاي خوب اين دوره بود
فراهم شدن زيرساخت هاي اموزش مهندسين در دورترين نقاط شهرستانها از دستاوردهاي خوب اين دوره بود
فلاح، عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان و نماينده هيئت مديره سازمان در شهرستان‌ها بیام کرد: ساماندهی دفاتر، نظارت کیفی بر روی نقشه ها، طراحی و خرید زمین برای دفاتر در شهرستان‌ها و فراهم شدن زیرساختهای لازم زمینه آموزش مهندسین در دورترین شهرستان‌ها را از دستاوردهای این دوره برشمرد.
فلاح ادامه داد: امیدوار هستیم دور بعد هم تمام خدماتی همچون ارجاع نظارت، و سایر خدمات که درمرکز استان انجام می شود پا به پای مرکز استان این خدمات در شهرستان‌ها هم انجام گردد.
محمد حسین صباغی، رئیس نظام مهندسی ساختمان میبد، هم با قدردانی از زحمات هیئت مدیره هشتم، بیان کرد: یکی از نقطه های درخشان در دوره هشتم، تمرکز آموزشی و فرهنگ سازی بود و در آموزشهای از راه دور اتفاق خوبی برای شهرستانها افتاد.
وی، تامین زمین برای ساختمان دفتر نمایندگی میبد و تمرکز درآمدهای مالی را از دیگر ویژگیهای مدیریتی دوره هشتم نام برد و افزود: درآمد دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان میبد در دو سال گذشته دویست درصد افزایش یافت.
صباغی، شکل گیری کمیته نظارت عالی شهرستان و ایجاد سامانه الکترونیکی خدمات مهندسین را ازدیگر دستاوردها در این دوره برشمرد.
دکترمرتضی خانی مدیرآموزش و برنامه ریزی و سیستمهای سامان نظام مهندسی ساختمان استان هم اظهار داشت: دراین دوره در همه نه شهرستان استان؛ سامانه خدمات مهندسی روی سیستم ها نصب گردید و بصورت متمرکز فرایندها و پرونده ها در این سامانه ثبت می گردد.
خانی با عنوان اینکه مباحث مالی با تمرکز در استان شفاف شد، گفت: با مواجه با شرایط کرونا خرید سامانه جامع الکتروینک آموزش در راستای توزیع عادلانه آموزش که از شعارهای اصلی هئیت مدیره دوره هشتم بود اتفاق افتاد و ۲ سال است که مهندسین در دورترین شهرستان‌ها بدون نياز به مراجعه حضوری به استان از خدمات آموزشی برخوردارند.
محسن پایدار رئیس دفترنظام مهندسی ساختمان شهرستان اردكان شفاف سازی و نرم افزاری کردن خدمات مهندسی را از نقاط بارز دوره هشتم خواند و ادامه داد: تعامل بین دفتر نمایدگی شهرستان‌ها با شهرداری و شورای شهر و سرمایه گذاری های خوبی در ایجاد زیرساخت بین شهرداری و دفتر انجام شد که انتظار داریم در هیئت مدیره نهم هم ادامه یابد.
پیشداد رئیس دفتر نظام مهندسی ساختمان اشکذر، افزود: درتمام شاخصها دراشکذر پیشرفت داشتیم و خوشحال هستیم زحماتی که هيئت مدیره هشتم در این دوره کشیدند نظام مهندسی در ادارات بیشتر شناخته شد و مردم ترغیب شدند که کارهای ساختمانی و فنی خود را به نظام مراجعه کنند.
مریم السادات علوی مسئول دفتر بافق از روند رو به رشد کیفی و نظم دهی امور نظام مهندسی در بافق خبر داد و افزود: توجه ویژه به موضوع آموزش و اقدامات خوب برای طراحان و ناظران و هم‌چنین توجه به مسائل رفاهی از اقدامات خوبی بود که در این دوره اتفاق افتاد و خرید زمین برای احداث ساختمان دفتردر بافق هم از دیگر برنامه هاي شاخصي بود که محقق گردید.
وي تصریح کرد: درهیئت مدیره هشتم گامهای موثری درراستای منافع سازمان و مهندسین برداشته شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۰۰
597 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0