ساماندهی اکیپهای اجرایی در صنعت ساختمان در فعالیت های ساختمانی استان ایلام ساماندهی اکیپهای اجرایی در صنعت ساختمان در فعالیت های ساختمانی استان ایلام

ساماندهی اکیپهای اجرایی در صنعت ساختمان در فعالیت های ساختمانی استان ایلام

ساماندهی اکیپهای اجرایی در صنعت ساختمان در فعالیت های ساختمانی استان ایلام ، طی تفاهم‌نامه با سازمانهای ذی‌ربط در دستور کار قرار می گیرد

کد خبر: 010131002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ فروردین ۰۱ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ساماندهی اکیپهای اجرایی در صنعت ساختمان در فعالیت های ساختمانی استان ایلام ، طی تفاهم‌نامه با سازمانهای ذی‌ربط در دستور کار قرار می گیرد

ساماندهی اکیپهای اجرایی در صنعت ساختمان در فعالیت های ساختمانی استان ایلام

ساماندهی اکیپهای اجرایی در صنعت ساختمان در فعالیت های ساختمانی استان ایلام
رئیس کمیته صنعت ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد:
افراد شاغل در فعالیت‌های ساختمانی ساماندهی می گردند
رسول مرادبیگی از ساماندهی افراد شاغل در فعالیتهای ساختمانی استان خبر داد و گفت: ساماندهی اکیپهای اجرایی در صنعت ساختمان همچون آرماتوربندی، کاشی کاری، بتن ریزی و غیره طی تفاهم‌نامه با سازمانهای ذی‌ربط در دستور کار قرار می گیرد.
وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه با سازمانهای فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، صنف تاسیسات ساختمانی، صمت، آتش نشانی، شهرداری و غیره برای ساماندهی افراد شاغل در صنعت ساختمان استان منعقد خواهد شد.
مرادبیگی با بیان اینکه این اکیپهای اجرایی توسط سازمان فنی و حرفه ای آموزش مهارت و حرفه آموزی داده می شوند، ادامه داد: بمنظور ساماندهی و کمک به معیشت آنان به سازمان تامین اجتماعی برای برقراری بیمه معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح بمنظور تشویق این افراد به سمت مهارت و حرفه آموزی است، گفت: درجه سطح مهارت این قشر از جامعه توسط کمیته صنعت ساختمان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و در صورت تائید به سازمان تامین اجتماعی برای برقراری بیمه معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح نه تنها قیمت دستمزد ساماندهی می گردد، بلکه از ورود افراد غیرتخصصی به این صنعت جلوگیری و صاحبان کار بدون دغدغه می توانند با نرخ مصوب از خدمات این قشر بهره مند گردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ فروردین ۰۱
492 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0