برگزاری انتخابات نظام مهندسی در سایه نظم و آرامش رضا خالقی بیان کرد:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در سایه نظم و آرامش

رضا خالقی، مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان در مورد حال و هوای برگزاری این دوره از انتخابات نظام مهندسی استان عنوان کرد: انضباط و آرامش از ویژگی‌ های این دوره انتخابات نظام مهندسی در استان بود و داوطلبان حدود پنج روز فرصت اعتراض دارند.

کد خبر: 970707008 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۹۷ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،رضا خالقی، مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان در مورد حال و هوای برگزاری این دوره از انتخابات نظام مهندسی استان عنوان کرد: انضباط و آرامش از ویژگی‌ های این دوره انتخابات نظام مهندسی در استان بود و داوطلبان حدود پنج روز فرصت اعتراض دارند.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در سایه نظم و آرامش

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در سایه نظم و آرامش

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در سایه  نظم و آرامش

وی در مورد حال و هوای برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان توضیح داد: انتخابات در روز جمعه در نه حوزه که شامل مرکز استان خرم‌آباد  و هشت شهرستان بود، برگزار گردید و از تعداد هشت هزار و دویست نفر اعضای معتبر، دو هزار و شصت و دو نفر شرکت کردند و مشارکت حدود بیست و پنج درصدی بود.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: تعداد داوطلبان حدود بیست و نه نفر بود که سه نفر احراز شرایط نشدند و ۱ نفر هم انصراف داد و در نهایت بیست و پنج نفر خود را  به معرض رای مهندسان گذاشتند.
خالقی در قیاس دوره قبلی با دوره اخیر انتخابات در استان توضیح داد: این دوره نسبت به دوره قبل هم تعداد داوطلبان و هم شرکت کنندگان کاهش پیدا کرد و از علل اصلی آن برگزاری در روز جمعه بود. این انتخابات در شرایط نظم و حداقل حاشیه و شفافیت برپا گردید. تقرییا آرای ناصحیح هم در این انتخابات نداشتیم و انضباط و آرامش از ویژگیهای این دوره انتخابات نظام مهندسی در استان بود. حدود پنج روز هم داوطلبان فرصت دارند که اعتراض داشته باشند.
این مدیر استانی ادامه داد: شب گذشته تا دوازده شب آرا شمارش و ترتیب آن ها از صعودی به نزولی تنظیم و صورت جلسه گردید، اما نتایج باید به تایید دستگاه نظارت برسد که ظرف امروز یا فردا اعلام خواهد شد.
هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان لرستان جمعه ششم مهرماه در نه شعبه اخذ رای در سراسر استان برگزار گردید.
در این دوره از انتخابات بیست و پنج کاندید واجد شرایط در رشته های عمران، معماری، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی با یک دیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد یازده نفر (عمران پنج نفر، معماری سه نفر، نقشه برداری یک نفر، تاسیسات مکانیکی یک نفر، تاسیسات برقی یک نفر) برای مدت سه سال بعنوان اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب گردیدند.

منبع : وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۷
875 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0