برگزاری کارگاه آموزشی مشترک ایران و آلمان با برنامه ریزی شورای مرکزی سازمان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

برگزاری کارگاه آموزشی مشترک ایران و آلمان با برنامه ریزی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

با هدف آموزش مهندسان در زمینه ارتقای دانش فنی و تلاش در جهت کاهش گازهای گلخانه‌ای، یک هیئت کارشناسی از موسسه آموزش و تحقیقات جی بی بی کشور آلمان در سفر به تهران در کارگاههای آموزشی مربوطه شرکت نمودند.

کد خبر: 971212015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ اسفند ۹۷ - ۴:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با هدف آموزش مهندسان در زمینه ارتقای دانش فنی و تلاش در جهت کاهش گازهای گلخانه‌ای، یک هیئت کارشناسی از موسسه آموزش و تحقیقات جی بی بی کشور آلمان در سفر به تهران در کارگاههای آموزشی مربوطه شرکت نمودند.

برگزاری کارگاه آموزشی مشترک ایران و آلمان با برنامه ریزی شورای مرکزی سازمان

برگزاری کارگاه آموزشی مشترک ایران و آلمان با برنامه ریزی شورای مرکزی سازمان

کارگاه آموزشی مشترک ایران و آلمان  با برنامه ریزی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد

این هیئت روز شنبه ۱۱ اسفند در حالیکه از طرف فرج الله رجبی – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، تنی چند از اعضای شورای مرکزی و مهندسان همراهی می ‌شدند، از قسمتهای مختلف پژوهشگاه صنعت نفت بازدید نمودند و با توانمندی ‌های این پژوهشگاه در زمینه های علمی و اجرایی مربوط به کاهش گازهای گلخانه ای آشنا شدند.
در حاشیه این بازدید، رجبی – ریاست شورای مرکزی، انجام این برنامه را متعاقب بستن تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با مقامات وزارت علوم و فناوری آلمان دانست.
به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، یکی از شرکت ‌های بزرگ آموزشی و پژوهشی آلمان موظف شده است مهندسان سایر کشورها از جمله ایران را با وظایف و تکالیف و مسئولیتهای اجتماعی شان در قبال بهداشت و سلامت جامعه و جلوگیری از گسترش گازهای گلخانه ای آشنا و زمینه تبادل علوم و تحقیقات و تجربیات را در این زمینه فراهم کند.

برگزاری کارگاه آموزشی مشترک ایران و آلمان با برنامه ریزی شورای مرکزی سازمان

به گفته وی، گروه اعزامی از کشور آلمان در سفر به تهران از ظرفیت‌های آموزشی و فنی و حرفه ای کشورمان در شرکت نفت، سازمان آموزش فنی و حرفه ای و برخی دانشگاه‌ ها بازدید و امکانات سخت افزاری، آزمایشگاهی و تخصصی حوزه های ذکر شده را بررسی می‌ کند.
رجبی ابراز امیدواری کرد مجموعه این اقدامات افق ‌های روشن تازه ای پیش روی مهندسان در جهت ارائه توانمندیهای کشورمان بگشاید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اسفند ۹۷
518 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0