برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی در 2 شهر بزرگ استان گلستان مراسم گرامیداشت روز مهندس

برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی در ۲ شهر بزرگ استان گلستان

مراسم گرامیداشت روز مهندسی در روز شنبه و 1 شنبه چهارم و پنجم اسفند ماه در دو شهرگرگان و گنبد برگزار گردید.

کد خبر: 971208011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۱:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مراسم گرامیداشت روز مهندسی در روز شنبه و ۱ شنبه چهارم و پنجم اسفند ماه در دو شهرگرگان و گنبد برگزار گردید.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی در 2 شهر بزرگ استان گلستان

برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی در ۲ شهر بزرگ استان گلستان

برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی  در ۲ شهر بزرگ استان گلستان

این آیین در گنبد در روز چهارم اسفند ماه در سالن شیدایی این شهر با حضور فرماندار ویزه گنبد و دیگر مدیران این شهر برای مهندسان دفتر نمایندگی گنبد و حوزه شرق برگزار گردید.
هم‌زمان با مراسم گرامیداشت روز مهندسی در گنبد، این آیین برای مهندسان دفتر نمایندگی علی آباد در محل هتل کانیار این شهر برگزار گردید.
برای مهندسان عضو دفتر نمایندگی گرگان و حوزه غرب نیز این آیین با حضور معاون امور عمرانی استاندار گلستان و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری گلستان و فرماندار و شهردار گرگان و دیگر مدیران استان در محل دایمی سالن نمایشگاههای گلستان برگزار گردید.
در آغاز آیین، حسین ویزواری، ریاست سازمان نظام مهندسی استان، ضمن عرض تبریک روز مهندسی گفت: نه یک روز بلکه هر روز، روز مهندس است زیرا امنیت اجتماعی وروانی جامعه مدیون مهندسان است.
وی اظهار داشت: با شما عهد و پیمان میبندیم که در راستای دفاع از حقوق اجتماعی وحیثیت حرفه ای اعضا تمام سعی خود را انجام دهیم.
ویزواری ادامه داد: با همراهی تصمیم سازان استانی و وزارت راه و شهرسازی، بدنبال آن هستیم تا ساخت و ساز توسط اهل فن و مهندسان عزیز انجام گردد و پای دلالان و سودجویان از این عرصه حذف گردد.
وی گفت: ما یک مهندس هستیم و به رشته خود افتخار می کنیم و با تمام توان برای سربلندی حرفه خود تلاش خواهیم کرد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اضافه کرد: در زمینه طراحی کنترل نقشه با پیگیری غراوی معاون عمرانی استاندار مجدد به سازمان نظام مهندسی واگذار شد و در بحث نظارت هم تمام تلاش خود را میکنیم تا با از بین بردن محدودیتها و مشکلات و در راستای سیاستهای مقام عالی وزارت معرفی ناظران به مالک نسبت به قطع رابطه مالی فی ما بین مالک و ناظر از ابتدای سال نود و هشت اقدام کنیم.
وی در خاتمه یاد آور شد: ساخت و ساز باید توسط اهل فن که همان مهندسان عضو نظام مهندسی هستند انجام گردد و برای دفاع از حیثیت جامعه مهندسی کوتاه نخواهیم آمد.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز مهندسی در ۲ شهر بزرگ استان گلستان

میرمحمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در مراسم بزرگداشت روز مهندسی، ضمن عرض تبریک زادروز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندسی گفت:
مهندسان سعی کنند تا شرایط ساخت و ساز بهبود پیدا کند و جایگاه نظام مهندسی ارتقاء یابد و ما هم از همه پیشنهادها برای حل مشکلات استقبال میکنیم.
وی گفت: امیدوار هستیم با حضور وزیر جدید راه و شهرسازی مسیر جدیدی برای اصلاح ابلاغیه های دست و پاگیر ایجاد گردد تا هم جامعه مهندسی رونق بگیرد و هم شهروندان از خدمات مهندسی بهره مند گردند.
غراوی با عنوان اینکه برای آسیب شناسی مشکلات باید هیات مدیره نظام مهندسی نشست های مختلف تشکیل دهد، ادامه داد: هدف ما این است که بتوانیم خدمات مطلوب به مردم ارائه دهیم.
معاون عمرانی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در شرایطی که تحریم هستیم و استکبارجهانی تلاش میکند جلوی واردات تجهیزات به کشور گرفته شود، نباید بگذاریم این رکود به مردم فشار بیاورد و در این شرایط سخت، جامعه مهندسی هم باید سعی کند تا کمک مردم باشد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
667 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0