پیام ریاست سازمان به مناسبت سال نو عضوهای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در مورد تغییر مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بانه

همان گونه که استحضار دارید در اجرای بند ف ماده صد و چهارده اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نظام‎ نامه نحوه ‎ی تشکیل و اداره ‎ی دفاتر نمایندگی را اصلاح و به تمامی سازمان‎ های نظام مهندسی ساختمان استان ‎ها جهت اجرا، ابلاغ کرد.

کد خبر: 961119009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ بهمن ۹۶ - ۱۲:۲۷ ب.ظ

با سلام و احترام
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان،همان گونه که استحضار دارید در اجرای بند ف ماده صد و چهارده اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نظام‎ نامه نحوه ‎ی تشکیل و اداره ‎ی دفاتر نمایندگی را اصلاح و به تمامی سازمان‎ های نظام مهندسی ساختمان استان ‎ها جهت اجرا، ابلاغ کرد.

بیانیه سازمان در مورد تغییر مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بانه

بیانیه سازمان در مورد تغییر مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بانه

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان کردستان در مورد تغییر مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بانه

براساس مواد سه و چهار نظام‎ نامه‎ ی فوق، تمامی دفاتر نمایندگی شهرستانهای سطح استان درجه دو بوده و این دفاتر نمایندگی به توسط یک نفر به عنوان مدیر دفتر اداره و نحوه ‎ی انتخاب وی به صورت انتصابی می ‎باشد که در این راستا هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان براساس ماده‎ی سیزده، تمامی هیئت ‎های اجرایی دفاتر نمایندگی را عزل و اقدام به تعیین مدیران دفاتر نمایندگی شهرستانهای تابعه نمود.
اعمال این نظام‎ نامه در استان به‎ علت ارائه اطلاعات غیر‎واقع، منجر به بروز یکسری حواشی در شهرستان ‎های بانه و سقز شد که در این رابطه، ذکر توضیحاتی بصورت اختصار جهت تنویر افکارعمومی و عضوهای محترم سازمان ضروری بنظر میرسد:
در رابطه با تعیین مدیر دفتر نمایندگی شهرستان بانه به‎ استحضار می ‎رساند که هیئت مدیره با آگاهی از این که طی سال ‎های اخیر ذی‎ نفع بودن مدیر و یا هیئت رئیسه (با توجه به دارا بودن پروانه اشتغال به ‎کار مهندسی ) با حواشی و قضاوت‎ های مختلفی همراه بوده است؛ انتخاب فردی که دارای توانایی ‎های مدیریتی و شخصیتی و این که وی ذی ‎نفع نباشد در جهت کاستن مشکلات و تلاش برای شفاف ‎سازی را در دستورکار خود قرار داد.
علل عدم انتخاب مدیر سابق دفتر نمایندگی شهرستان بانه به شرح ذیل است:
۱) عدم تعامل و همکاری با عضوهای هیئت رئیسه شهرستان بانه که منتج به استعفای سرکار خانم مهندس زارعیان عضو هیئت رئیسه قبلی طی نامه شماره ۱۱۹۲۰ مورخ بیست و چهارم دی ماهنود و شش گردید.

بیانیه سازمان  در مورد تغییر مدیر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان بانه

۲) خرید دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بشماره شهربانی ۶۲۱د۲۴ ایران ۶۱ بدون اطلاع و هماهنگی با هیئت مدیره از محل دریافتی‎ های نامشخص دفتر نمایندگی.
۳) ادامه‎ ی کسر ۲ درصد ازحق‎الزحمه خدمات مهندسی از عضوها بدون داشتن مجوز قانونی، علی رغم انجام مکاتبه از جمله نامه شماره ۴۸۶۲/ ۹۶ ص مورخ بیست و نهم مرداد نود و شش مغایر با نظام نامه مالی و معاملاتی سازمان مصوب شورای مرکزی.
۴) به کار گیری پرسنل بدون انجام روال اداری و برخلاف نظام نامه‎ های مصوب شورای مرکزی.
۵) عدم رعایت عدالت در ارجاع کار و تضییع حقوق سایر عضوهای محترم براساس نامه شماره ۴۴۱۲۸ مورخ بیستم دی ماه نود و شش اداره کل راه وشهرسازی استان.
۶) انجام مکاتبات اداری با ادارات و ارگان ها بدون مجوز قانونی.
۷) مدیریت همزمان دفتر نمایندگی شهرستان بانه و دفتر مهندسی طراحی موج سوم مغایر با نظام ‎نامه‎ و شرایط شرکت ‎کنندگان در انتخابات قبلی.
در خاتمه به‎ استحضار عضوهای محترم می ‎رساند کە علل و موارد مربوط بە شهرستان سقز نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
هیئت مدیره دوره‎ ی هفتم که با شعار شفاف ‎سازی و عدالت فعالیت خود را شروع کرد همواره همه تلاش خود را معطوف به تحقق این امر کرده است که در این راستا نیز لیست کارکرد اعضای سازمان در محل امور مهندسین جهت اطلاع عضوهای محترم موجود می ‎باشد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی زنجان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ بهمن ۹۶
930 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0