آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر در دفتر نمایندگی بهشهر برگزار شد آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر در دفتر نمایندگی بهشهر

هرساله بمناسبت هفته کار و کارگر از تلاشهای خالصانه این قشر زحمتکش قدردانی می گردد؛ بهمین مناسبت با توجه به اهمیت بحث کار و کارگر در صنعت ساختمان و با حمایت رییس سازمان فرشیدرضا حقیقی، هیأت رئیسه، خزانه دار، هیأت مدیره و با برنامه ریزی کمیته گردهمایی سازمان آیین گرامیداشت کار و کارگر مروبط به صنعت ساختمان در دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستانها برگزار می شود.

کد خبر: 980212018 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - ۱۲:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری هلث نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،هرساله بمناسبت هفته کار و کارگر از تلاشهای خالصانه این قشر زحمتکش قدردانی می گردد؛ بهمین مناسبت با توجه به اهمیت بحث کار و کارگر در صنعت ساختمان و با حمایت رییس سازمان فرشیدرضا حقیقی، هیأت رئیسه، خزانه دار، هیأت مدیره و با برنامه ریزی کمیته گردهمایی سازمان آیین گرامیداشت کار و کارگر مروبط به صنعت ساختمان در دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستانها برگزار می شود.

آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر در دفتر نمایندگی بهشهر برگزار شد

آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر در دفتر نمایندگی بهشهر برگزار شد

آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر  در دفتر نمایندگی بهشهر برگزار شد

آیین بزرگداشت روز جهانی کار و کارگر روز ۳ شنبه دهم اردیبهشت با حضور مسئولین، مدیران شهری و استادکاران زحمتکش شهر در محل سالن اجتماعات دفتر نمایندگی بهشهر برگزار شد.
در آغاز آیین، سینا رضانژاد، ریاست دفتر نمایندگی بهشهر ضمن خوش آمدگویی و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: کار زمینه ساز توسعه همه جانبه، پیشرفت و آبادانی هر جامعه ای است، کارگران ایران اسلامی با ارایه کار و خدمات ارزنده و کسب روزی حلال نماد پیشرفت اقتصادی و عمرانی این دیار هستند.
رضانژاد در بخشی دیگر از اظهارات خود اهمیت دادن به کارت مهارت فنی استادکاران، ایمنی در ساختمان ها، ایجاد بانک اطلاعاتی استادکاران ماهر و آموزش مشترک بین مهندسان و استادکاران خواستار شد.
در ادامه این آیین، حق پرست، معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر در مورد مسائل مربوط به ایمنی و قوانین آن اداره صحبت‌هایی عنوان کرد.
سپس علیانی، دبیر انجمن صنفی کارگران شهرستان بهشهر ضمن تشکر از بانیان برگزاری این آیین، از همکار و همدلی مسئولان شهرستانی در پی‌گیری مسائل و کارهای مربوط به کارگران تشکر کرد و خواستار همکاری بیش‌تر شد.

برگزاری آیین گرامی‌داشت روز کار و کارگر در دفتر نمایندگی بهشهر

در خاتمه این آیین، با اعطای لوح تقدیر از طرف رییس سازمان استان و هدایا از استادکاران صنعت ساختمان نمونه تقدیر شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۸
511 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0