برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان معاونت مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد:

برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان اصفهان

نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان تا فردا اعلام خواهد شد.

کد خبر: 970712027 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۵:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان اصفهان تا فردا اعلام خواهد شد.

برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان

برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان

برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان در استان اصفهان

انتخابات سازمان ‌های نظام مهندسی هر ۳ سال ۱ بار در کشور برگزار می گردد که در استان اصفهان با بیش از سی هزار نفر عضو هم اکنون در نه حوزه انتخابی در حال انجام است.
ایمان طاهر _ معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان و عضو هیات نظارت بر انتخابات در این مورد افزود: تعداد کاندیداهای این دوره از انتخابات هفتاد و سه نفر بوده‌اند که پنجاه و هشت نفر احراز صلاحیت شده، ده نفر عدم احراز و پنج نفر انصراف داده‌اند.
طاهر تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر کلان شهر اصفهان هشت حوزه انتخابی در شهرهای داران، گلپایگان، کاشان، خمینی شهر، نجف آباد، شهرضا، بهارستان و شاهین شهر انتخابات از ساعت هشت صبح امروز شروع و تا ساعت شانزده انجام خواهد شد.
وی از اعضای سازمان نظام مهندسی خواست تا اعطای رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و هرچه سریع تر به به حوزه ‌های انتخابی اخذ رای مراجعه کنند.
در ادامه امیر زاغیان _ عضو و نماینده ویژه رییس هیات نظارت بر این انتخابات، بیان کرد: با توجه به اخذ رای بصورت دستی، نتایج انتخابات تا پایان امروز دوازدهم مهر ماه و یا نهایت تا ساعات اولیه فردا اعلام و افراد کاندید در صورت اعتراض به نتایج تا پنج روز فرصت دارند تا اعتراضات خود را به هیات نظارت اعلام و هیات نظارت نیز تا یک هفته با بررسی موارد، نتایج را به معترضین اعلام می ‌نماید.

برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان

وی گفت: طبق برنامه ریزی زمانبندی شده، نهایت تا بیست و نهم مهر ماه اعتبار نامه افرادی که انتخاب شده اند و دارای بیش ترین آراء بوده اند تحویل خواهد شد.
زاغیان در مورد تعداد اعضای مورد نیاز جهت هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان، خاطر نشان کرد: در استان پانزده نفر اعضای هیات مدیره مورد نیاز است که از این تعداد شش نفر عمران، سه نفر معماری، دو نفر مکانیک، یک نفر برق، یک نفر شهرسازی ، یک نفر نقشه برداری و یک نفر در رشته ترافیک خواهند بود که با توجه به عدم وجود کاندید در رشته ترافیک از کسانی که در رشته عمران و نقشه‌برداری بعد از اعضای انتخابی اصلی، بیش ترین رای را اخذ نموده باشند بعنوان منتخب ترافیک معرفی می ‌شوند.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
1035 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0