دستور برگزاری نشست فوق‌العاده هیات عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی به معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه ابلاغ نمود:

دستور برگزاری نشست فوق‌العاده هیات عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان راه و شهرسازی

محمد اسلامی در نامه‌ای به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه دستور برگزاری نشست فوق‌العاده هیات عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را ابلاغ نمود.

کد خبر: 970913006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷ - ۹:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد اسلامی در نامه‌ای به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه دستور برگزاری نشست فوق‌العاده هیات عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را ابلاغ نمود.

دستور برگزاری نشست فوق‌العاده هیات عمومی سازمان  نظام‌مهندسی ساختمان راه و شهرسازی

در این نامه عنوان شده است که براساس ماده صد و سه آیین‌نامه اجرایی قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال هفتاد و پنج از اعضای اصلی هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان ‌ها برای شرکت در این نشست دعوت گردد.
هم چنین طبق نامه وزیر راه و شهرسازی، دستور نشست فوق‌العاده سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را اجرای بند الف ماده صد و هفت آیین‌نامه اجرایی قانون دانسته که طبق آن انتخاب افراد دارای شرایط عضویت در شورای مرکزی به میزان حداقل ۲ برابر تعداد موردنیاز در هر رشته با قید اصلی و علی‌البدل و معرفی به وزیر راه و شهرسازی به ‌منظور انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی از بین آن ‌ها است.

دستور برگزاری نشست فوق‌العاده هیات عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان راه و شهرسازی

تصویر نامه وزیر راه و شهرسازی به معاونت مسکن و ساختمان این وزارت خانه در ذیل آمده است:
منبع : فصل اقتصاد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۷
986 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0