کار مراجعه کننده به نحو احسن و با آسانی انجام گیرد محمد شکرچی زاده بیان کرد:

افتتاح دو طرح و امضای تفاهمنامه در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان

محمد شکرچی زاده بیان کرد: اعتبارات پروژههای استان کرمان از محل اعتبارات منطقه ای و ملی از محل شرکتهای دولتی تخصیص داده شده و با پی گیری دولت یازدهم در قالب برنامه ششم تخصیص یافته است.

کد خبر: 960221019 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۶ - ۷:۳۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، محمد شکرچی زاده بیان کرد: اعتبارات پروژههای استان کرمان از محل اعتبارات منطقه ای و ملی از محل شرکتهای دولتی تخصیص داده شده و با پی گیری دولت یازدهم در قالب برنامه ششم تخصیص یافته است.افتتاح دو طرح و امضای تفاهمنامه در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی

افتتاح دو طرح و امضای تفاهمنامه در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی

سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان

افتتاح دو طرح و امضای تفاهمنامه در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی

شکرچی زاده گفت: با پی گیری مسائل و با گسترده تر شدن دامنه کاربرد وظایف حاکمیتی نباید بعضی کارها فقط در مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی تهران انجام گردد و توانستیم این موضوع را در دولت یازدهم به بسیاری از استانها گسترش دهیم.
وی گفت: در دولت دوازدهم نیز با پشتیبانی دولت این گونه اقدامات را پیش خواهیم برد.
رئیس مرکز تحقیقا راه،مسکن و شهرسازی افزود: بمنظور توسعه شبکه شتاب نگاری در استان کرمان علاوه بر اعتبارات ملی از اعتبارات استانی و محلی هم از طریق استانداری و شهرداری کرمان منابعی تامین گردیده است.
وی ادامه داد: دفتر منطقه ای جنوب شرق را در استان کرمان افتتاح نمودیم چرا که در کرمان زلزله اهمیت زیادی دارد و یکی از وظایف این دفتر تعیین گسلهای اصلی شهر کرمان است.
او اظهار داشت: قبل از این هیات دولت تصمیمی برای بنای این دفتر گرفته بود و از طریق این دفتر و هم کاری دستگاههای مرتبط مکان و پهنه گسل را تا آخر شهریورماه مشخص خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: آخرین دستگاه شتاب نگار زلزله را در اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نصب نمودیم که اطلاعات مربوط بزلزله را بر خط به مرکز مدیریت بحران منتقل میکند.


شکرچی زداده خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری برای بهبود وضعیت راههای بتنی و راههای آسفالت را در دستور کار داریم و بناست که دفتر منطقه ای برای تحقیق و بررسی کارخانه های آسفالت، تولید بتن و نیوجرسی راه اندازی گردد.
وی با اشاره به این که اقدامات مربوط به آموزش و برگزاری دورههای آموزشی را در سفر به کرمان در دستور کار قرار دادیم یادآور شد: امروز با سازمان نظام مهندسی استان کرمان دوره آموزشی برای مقاومسازی ساختمانها در مقابل آتش برگزار کردیم و تجربه پلاسکو در این جلسه مطرح شد.
او گفت: با استفاده از دانش روز خسارتهایی که ساختمانهای بلند را در کلان شهرها تهدید میکند باید طبق ضوابط مربوط بمقاوم سازی بررسی گردد.
رئیس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی بیان داشت: دو تفاهم نامه با مقامات استان، اداره کل راه و شهرسازی و معاونت عمرانی و فنی استانداری کرمان برای موضوعهای فنی و اجرایی تنظیم گردید و توافق نامه ای با سازمان نظام مهندسی استان کرمان امضا کردیم که تمرکز بر دورههای آموزشی و تکمیل پروژههای تحقیقاتی دارد.
شکرچی زاده دیروز (چهارشنبه) برای انجام سفری دو روزه وارد کرمان شد و از برخی طرحهای حوزه راه و شهرسازی در کرمان نیز بازدید نمود.
منبع: جماران

 

دانلود رایگان نشریه ۱۱۰ برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اردیبهشت ۹۶
1375 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0