رئیس سازمان نظام‌مهندسی معدن در خرم آباد:

رئیس سازمان نظام مهندسی در خرم آباد:پایه‌های نظام‌مهندسی با افزایش توان علمی اعضا تقویت شود

رئیس سازمان نظام‌مهندسی معدن ایران گفت: اعضای سازمان نظام‌مهندسی باید به دنبال افزایش علمی خود باشند چرا که اگر نتوانند کمکی به بهره‌بردار کنند پایه‌های نظام‌مهندسی سست می‌شود.

کد خبر: 3137 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ - ۱۱:۳۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نادعلی اسماعیلی ظهر امروز در دیدار با روسای دانشکده‌های معادن و زمین‌شناسی، اساتید دانشگاه‌ها، اعضای گروه‌های تخصصی و بهره‌برداران معادن استان که در سالن جلسات سازمان صنعت و معدن استان برگزار شد اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی معدن آنچه وظیفه دارد را به‌خوبی انجام داده که امیدواریم این سازمان فنی مهندسی را به راهی  ببریم که وظیفه عمومی سازمان حفظ شود. پایه‌ نظام‌مهندسی با افزایش توان علمی اعضا تقویت شود

پایه‌ نظام‌مهندسی با افزایش توان علمی اعضا تقویت شود

پایه‌ نظام‌مهندسی

پایه‌ نظام‌مهندسی با افزایش توان علمی اعضا تقویت شود

وی افزود: سازمان نظام مهندسی معدن به‌طورقطع جایگاه خود را پیداکرده و با توجه به سیاست‌هایی که دولت دارد بنا ندارد خود را بزرگ‌تر و نیرو استخدام کند بنابراین سازمان نظام مهندسی به‌عنوان یک سازمان شناسنامه‌دار و  قانونمند اکثر کارهای وزارت خانه را عهده‌دار خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران عنوان کرد: بزرگ‌ترین اصل این است که آنچه در نظام مهندسی واگذار می‌شود بر مبنای درست‌کاری باشد و آنچه  برداشت‌های علمی شما می‌گوید برمبنای آن حرکت کنید اگر غیر از این و برای کارهای دیگر باشد از هم‌اکنون بنای سازمان نظام مهندسی که سازمان فنی است زیر سؤال برده می‌شود.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود تا جایی که می‌توانید به دنبال افزایش علمی خود باشید اگر کسی سواد داشته باشد قطعاً افراد بهره‌بردار از او کمک می‌خواهند ولی اگر نتوانید کمکی به بهره‌بردار کنید پایه‌های نظام مهندسی سست می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: به دنبال این نیستیم که فقط اسم مسئول فنی را ایجاد کنیم بلکه در پی این هستیم که مسئول فنی قرار دهیم که مثمر ثمر باشد، اگر همت کنید و به دنبال افزایش علم باشید به‌طورقطع نظام مهندسیجایگاه خوبی را به دست می‌آورد.

وی بابیان اینکه سازمان نظام مهندسی معدن باید بر مبنای نظم و انضباط حرکت کند گفت: زمینه بسیار خوبی برای نظام‌مهندسی در کشور وجود دارد و ما به‌عنوان هیئت‌مدیره و شورای مرکزی به وزارت خانه و بهره‌برداران کمک می‌کنیم و از حقوق نظام مهندسی دفاع می‌کنیم تا برمبنای قانون و مقررات باشد.

منبع: تسنیم

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۵
1318 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0