ادامه مجمع عمومی نوبت دوم با توجه به اين كه برخي از اعضاي محترم به دليل اشتغال در دیگر استانها و... امكان گذراندن دوره هاي آموزشي بالا رفتن پايه را در شهر اصفهان ندارند بنابراین در اين مورد موارد ذيل را به اطلاع ميرساند:

قابل توجه متقاضيان گذراندن دوره هاي آموزشي بالا رفتن پايه در دیگر استانها

با توجه به اين كه برخي از اعضاي محترم به دليل اشتغال در دیگر استانها و... امكان گذراندن دوره هاي آموزشي بالا رفتن پايه را در شهر اصفهان ندارند بنابراین در اين مورد موارد ذيل را به اطلاع ميرساند:

کد خبر: 960216016 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۲۹ ق.ظ

باسمه تعالی
قابل توجه متقاضيان گذراندن دوره هاي آموزشي بالا رفتن پايه در دیگر استانها
باسلام و احترام؛
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان با توجه به اين كه برخي از اعضاي محترم به دليل اشتغال در دیگر استانها و… امكان گذراندن دوره هاي آموزشي بالا رفتن پايه را در شهر اصفهان ندارند بنابراین در اين مورد موارد ذيل را به اطلاع ميرساند:

قابل توجه متقاضيان گذراندن دوره هاي آموزشي بالا رفتن پايه

سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان

قابل توجه متقاضيان گذراندن دوره هاي آموزشي بالا رفتن پايه

متقاضیان ثبت نام دوره های آموزشی بالا رفتن پایه در دیگر استانها قبل از ثبت نام دوره بايستي درخواست خود را بصورت كتبي به دبيرخانه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اصفهان تحويل تا بعد از استعلام و اقدامات اداري، در صورت موافقت، معرفي نامه صادر و براي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مورد نظر ارسال گردد.
اعضاي محترم بعد از دريافت گواهينامه از دیگر استانها نسبت به كنترل و صحيح بودن اطلاعات شناسنامه اي، مشخصات حرفه اي (رشته، پايه فعلي، شماره پروانه و…)، مشخصات دوره (عنوان دوره و شماره دوره) درج شده در گواهي نامه خود اقدام کنند. در صورت تناقض و عدم تطبيق با مشخصات مراتب را بسازمان مقصد (محل برگزاري دوره) اعلام کنند تا اصلاحات لازم صورت گرفته و گواهي نامه فاقد نقص باشد.


بعد از طي دوره، گواهينامه هاي دريافتي از استان مقصد (بدون نقص) را به واحد آموزش سازمان ارائه نمایند تا اقدامات لازم صورت گيرد.
نكات قابل ذكر:
متقاضي ميتواند شماره نامه يا رونوشت نامه صادره را از دبيرخانه سازمان تحويل بگیرد.
گذراندن دوره ها بايستي بعد از معرفي نامه صورت گيرد. بديهي است گواهينامه هاي صادره پیش از معرفي نامه قابل قبول نميباشد.
علی عموشاهی رئیس سازمان
منبع: سازمان نظام مهندسی استان اصفهان

 

کانال تلگرام نظام مهندسی مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۶
1150 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0