نداشتن شایستگی رجبی برای ریاست معاون مسکن و شهرسازی بیان داشت:

نداشتن شایستگی رجبی برای ریاست

حامد مظاهریان با اشاره به فرجام ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار کرد: از آن جایی که پروانه فعالیت فرج اله رجبی ۲ ماه اخیر تعلیق شده وی عملا مولفه‌ های کافی برای ریاست شورای مرکزی را ندارد.

کد خبر: 971024001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ - ۹:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حامد مظاهریان با اشاره به فرجام ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور اظهار کرد: از آن جایی که پروانه فعالیت فرج اله رجبی ۲ ماه اخیر تعلیق شده وی عملا مولفه‌ های کافی برای ریاست شورای مرکزی را ندارد.

نداشتن شایستگی رجبی برای ریاست

نداشتن شایستگی رجبی برای ریاست

رجبی مولفه‌ های کافی برای ریاست شورای  مرکزی را ندارد/ شورای مرکزی جایگزینی برای رجبی در نظر بگیرند

وی در حاشیه نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و باز آفرینی شهری در مورد فعالیت فرج الله رجبی در شورای مرکزی ادامه داد: طبق گفته های وزیر راه و شهرسازی شورای مرکزی این اختیار را دارد که در مورد انتخاب رییس شورای مرکزی تصمیم بگیرند.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از آن جایی که پروانه فعالیت رجبی در ۲ ماه اخیر تعلیق شده وی عملا مولفه های کافی برای ریاست شورای مرکزی را ندارد.
وی تصریح کرد: باید اعضای شورای مرکزی جایگزینی برای رجبی در نظر بگیرند.

نداشتن شایستگی رجبی برای ریاست

مظاهریان با عنوان این که شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی این اختیار را دارد که رییس شورای مرکزی را انتخاب کنند، یاد آور شد: در حال حاضر فرج الله رجبی به دلیل تعلیق ۲ ماهه پروانه فعالیت فاقد فاکتورهای ریاست شورای مرکزی است.

منبع: صما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ دی ۹۷
778 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0