عدم تطابق ظرفیت‌ های اطفا حریق در استان مازندران با بلند مرتبه سازی‌ ها مدیر کل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران بیان کرد:

عدم تطابق ظرفیت‌ های اطفا حریق در استان مازندران با بلند مرتبه سازی‌ ها

سید محمد محمدی تاکامی در یازدهمین دوره گردهمایی مهندسان مکانیک استان مازندران در بابلسر گفت: توجه به مباحث آتش نشانی در سازمان نظام مهندسی باید جدی گرفته شود و باید زیرساخت‌ های فنی و مکانیکی آن براساس پیشرفت‌ های علمی فراهم گردد.

کد خبر: 971111014 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ بهمن ۹۷ - ۵:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،سید محمد محمدی تاکامی در یازدهمین دوره گردهمایی مهندسان مکانیک استان مازندران در بابلسر گفت: توجه به مباحث آتش نشانی در سازمان نظام مهندسی باید جدی گرفته شود و باید زیرساخت‌ های فنی و مکانیکی آن براساس پیشرفت‌ های علمی فراهم گردد.

عدم تطابق ظرفیت‌ های اطفا حریق در استان مازندران با بلند مرتبه سازی‌ ها

عدم تطابق ظرفیت‌ های اطفا حریق در استان مازندران با بلند مرتبه سازی‌ ها

عدم تطابق ظرفیت‌ های اطفا حریق در استان  مازندران با بلند مرتبه سازی‌ ها

وی با بیان این که در حال حاضر ظرفیت‌ های اطفا حریق در استان با بلند مرتبه سازی ‌ها در استان همگام نیست، ادامه داد: با توجه به هزینه ‌های بالای تجهیزات اطفا حریق شهرداری ‌ها توان مالی برای به روز کردن تجهیزات خودشان متناسب با ساخت و ساز ها را ندارند.
مدیر کل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری مازندران افزود: بهترین راهکار برای برون رفت از این مشکلات ایمن کردن ساختمان ‌ها به آتش سوزی و سیستم ‌های اطفا حریق است که در بیش تر نقاط دنیا هم این شیوه مرسوم است.
محمدی با بیان این که در ساخت و سازها اقدامات مثمرثمری میبایست انجام گیرد که ساختمان‌ ها مجهز به اطفا حریق هوشمند باشند، افزود: ظرفیت علمی در استان مازندران وجود دارد، برخی از فرآیند‌ها در این ارتباط نیاز به اصلاح دارد که انتظار داریم چک لیست‌ ها مورد نیاز در این ارتباط آماده گردد تا پیگیری اداری در این ارتباط بصورت مناسب انجام گردد.

عدم تطابق ظرفیت‌ های اطفا حریق در استان مازندران با بلند مرتبه سازی‌ ها

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران در خاتمه با بیان این که تعیین افزایش تعرفه برای مهندسان مکانیک فعال در این بخش متناسب با ایمن سازی که در ساختمان‌ ها انجام می‌ دهند، رقم چندان زیادی نیست، گفت: فعالان و سرمایه گذاران در ساختمان از این قابلیت‌ ها استقبال می ‌کنند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ بهمن ۹۷
624 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0