الکترونیکی شدن نود درصد خدمات نظام مهندسی ساختمان تهران به علت شیوع کرونا الکترونیکی شدن نود درصد خدمات نظام مهندسی ساختمان تهران به علت شیوع کرونا

الکترونیکی شدن نود درصد خدمات نظام مهندسی ساختمان تهران به علت شیوع کرونا

الکترونیکی شدن نود درصد خدمات نظام مهندسی ساختمان تهران به علت شیوع کرونا ، صورت گرفت. نظام مهندسی ساختمان استان تهران با صد و بیست هزار عضو بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد کشور محسوب می گردد

کد خبر: 990702007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ مهر ۹۹ - ۹:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، الکترونیکی شدن نود درصد خدمات نظام مهندسی ساختمان تهران به علت شیوع کرونا ، صورت گرفت. نظام مهندسی ساختمان استان تهران با صد و بیست هزار عضو بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد کشور محسوب می گردد

الکترونیکی شدن نود درصد خدمات نظام مهندسی ساختمان تهران به علت شیوع کرونا

الکترونیکی شدن نود درصد خدمات نظام مهندسی ساختمان تهران به علت شیوع کرونا
نود درصد خدمات نظام مهندسی ساختمان تهران الکترونیکی گردید
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: شیوع ویروس کرونا سبب شد تا ارائه خدمات به صورت الکترونیکی تغییر رویه دهد و اکنون تبدیل به تنها سازمان در کشور شده که نود درصد خدمات خود را به این شیوه ارائه میکند.
سعید سعیدیان روز ۳ شنبه در جلسه هم اندیشی اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با محوریت صادرات خدمات فنی و مهندسی عنوان داشت: از اسفند سال گذشته تاکنون پنجاه هزار مورد درخواست رسیده به این سازمان به صورت الکترونیکی پاسخ داده شده است.
سعیدیان ادامه داد: نظام مهندسی ساختمان استان تهران با صد و بیست هزار عضو بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد کشور محسوب می گردد که هفتاد هزار نفر از اعضای آن پروانه فعالیت دریافت کرده اند.
وی تصریح کرد: قانون نظام مهندسی بیش از بیست و پنج سال است که مصوب شده و امروز بخشهایی از آن مغفول مانده و بخشهای دیگر نیز نیازمند اصلاح و بروز رسانی است.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران، ابراز امیدواری کرد که با همکاری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بتوان بخشهای مغفول مانده این قانون را فعال کرد و به کار گرفت و هم‌چنین بخشهای نیازمند اصلاح را بروز رسانی کرد.
وی با عنوان این که نباید فراموش کرد که کیفیت ساخت و سازها به تبع استفاده از همین قانون در کشور ارتقا یافته، بیان کرد: کاهش آثار تخریبی زلزله ها و مرگ و میر ناشی از آن این موضوع را تایید می کند با این حال هم‌چنان باید در بخشهایی از آن اصلاح صورت گیرد.
سعیدیان ادامه داد: طی شش ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا سی و هشت درصد از صدور پروانه ساختمانی کاهش یافته که تاثیر قابل توجهی روی اشتغال این بخش دارد و باید بتوان با تدابیری از تداوم این وضعیت جلوگیری کرد.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مهر ۹۹
410 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0