اخبار گردهمایی بازآموزی و وحدت رویه ثبت خدمات مهندسی با حضور روسای دفاتر نمایندگی اخبار گردهمایی بازآموزی و وحدت رویه ثبت خدمات مهندسی با حضور روسای دفاتر نمایندگی

اخبار گردهمایی بازآموزی و وحدت رویه ثبت خدمات مهندسی با حضور روسای دفاتر نمایندگی

اخبار گردهمایی بازآموزی و وحدت رویه ثبت خدمات مهندسی با حضور روسای دفاتر نمایندگی ، اعلام شد. روسای دفاتر نیز پرسش ها و موارد خاص تجربه شده در حوزه مسوولیت خود را مطرح کردند

کد خبر: 010924004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ آذر ۰۱ - ۱۲:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اخبار گردهمایی بازآموزی و وحدت رویه ثبت خدمات مهندسی با حضور روسای دفاتر نمایندگی ، اعلام شد. روسای دفاتر نیز پرسش ها و موارد خاص تجربه شده در حوزه مسوولیت خود را مطرح کردند

اخبار گردهمایی بازآموزی و وحدت رویه ثبت خدمات مهندسی با حضور روسای دفاتر نمایندگی

اخبار گردهمایی بازآموزی و وحدت رویه ثبت خدمات مهندسی با حضور روسای دفاتر نمایندگی
نایب رییس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز هدف از برگزاری این نشست را پایان بخشیدن به اختلاف رویه ها در ثبت و کنترل خدمات در سطح استان دانست
روز ۴ شنبه بیست و سوم آذر ماه ۱۴۰۱، گردهمایی بازآموزی و وحدت رویه روسای دفاتر نمایندگی سازمان در شهرهای استان با حضور فریده قدیری نایب رییس اول سازمان در محل سالن همایش های سازمان برگزار گردید.
در ابتدای نشست، کیومرث عبادی مدیر امور دفتر نمایندگی در سخنانی هدف از برگزاری این گردهمایی را مرور دستورالعملها و مصوبات هیات مدیره و نحوه صحیح ثبت خدمات مهندسی در دفاتر نمایدگی با توجه به تغییر وضعیت روسای دفتر و مسوولیتهای جدید ایشان دانست و از روسای دفاتر مطرح کنند.
در ادامه خانم روشناسان از کارشناسان واحد خدمات مهندسی، نحوه صحیح ثبت خدمات مهندسی اشخاص حقیقی و مهمترین نکات کنترلی در مراحل ثبت را برای روسای دفاتر تشریح کرد.
روسای دفاتر نیز پرسش ها و موارد خاص تجربه شده در حوزه مسوولیت خود را مطرح و توسط مهندس سماوکی و روشناسان به پرسش های ایشان پاسخ داده شد.
در ادامه، محمود سماوکی مدیر واحد ماده سی و سوم سازمان به تشریح نکات و ظریف ثبت خدمات مهندسی اشخاص حقوقی را برای حاضران تشریح و بر بررسی دقیق مشخصات شرکتهای حقوقی و ظرفیتها و صلاحیتهای اعضای پشت پروانه شرکتها قبل از خروج برگه های تعهد از سازمان تاکید کرد.
خانم قدیری، نایب رییس اول سازمان نیز در بخش از این گردهمایی با اشاره به این نکته که با همراهی قابل تقدیر مجربی، رییس سازمان، مسوولین دفاتر به روسای دفاتر ارتقا یافتند تاکید کرد به تبع این امر اختیارات و مسوولیتهای روسای دفاتر نیز بیشتر خواهد شد.
قدیری با تاکید بر دقت در خروج سربرگها بعد از کنترلهای دقیق، از روسای دفاتر خواست تا با جدیت دوچندان از بروز خطا و اشتباه در این مورد، پیش‌گیری کنند چرا که علی‌رغم کنترل موارد در واحد خدمات مهندسی، بروز خطا میتواند تبعات حقوقی و انتظامی برای روسای دفاتر بهمراه داشته باشد.
نایب رییس اول سازمان با تاکید فراوان بر وحدت رویه در کنترل و ثبت خدمات مهندسی، گفت: در گذشته شاهد بودیم برخی کارفرمایی که هم در کرج و هم در دیگر شهرهای استان سرمایه گذاری میکند وقتی با مشکلی برای ثبت کارش در کرج مواجه شده است مدعی می گردد که در برخی شهرهای استان قواعد متفاوت است و این نشان از عدم توجه و دقت در گذشته دارد.
وی هدف از برگزاری این نشست را پایان بخشیدن به اختلاف رویه ها در ثبت و کنترل خدمات در سطح استان دانست و از روسای دفاتر خواست هر گونه موارد خاص را حتما از مدیر و کارشناسان اموردفاتر و دفتر وی استعلام کنند تا ضمن ارایه خدمات شایسته به شهروندان با مشکلات حقوقی و انتظامی مواجه نگردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۰۱
225 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0