خبر خوش رایگان شدن هزینه نصب کنتور گاز برای مالکان مسکن مهر پردیس خبر خوش رایگان شدن هزینه نصب کنتور گاز برای مالکان مسکن مهر پردیس

خبر خوش رایگان شدن هزینه نصب کنتور گاز برای مالکان مسکن مهر پردیس

خبر خوش رایگان شدن هزینه نصب کنتور گاز برای مالکان مسکن مهر پردیس ،طبق توافقی با شرکت خدمات رسان گاز انجام شده این بوده که تا مراجعه مالکان ظرف یک‌ماه قرار شد هزینه چهارصد هزار تومان برای نصب کنتور گاز دریافت گردد

کد خبر: 990224002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۹ - ۹:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، خبر خوش رایگان شدن هزینه نصب کنتور گاز برای مالکان مسکن مهر پردیس ،طبق توافقی با شرکت خدمات رسان گاز انجام شده این بوده که تا مراجعه مالکان ظرف یک‌ماه قرار شد هزینه چهارصد هزار تومان برای نصب کنتور گاز دریافت گردد

خبر خوش رایگان شدن هزینه نصب کنتور گاز برای مالکان مسکن مهر پردیس

خبر خوش رایگان شدن هزینه نصب کنتور گاز برای مالکان مسکن مهر پردیس

خبری خوش برای مالکان مسکن مهر پردیس؛ هزینه نصب کنتور گاز برای بار اول رایگان گردید

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از پی‌گیری دستور وزیر راه در مورد هزینه نصب کنتور گاز مسکن مهر خبر داد و افزود:‌ نصب کنتور برای بار اول رایگان است ولی بعد از آن تا یک ماه چهارصد هزار تومان هزینه دارد

مهدی هدایت بیان داشت:‌ با دستور وزیر راه و شهرسازی در مورد هزینه ۱ میلیون تومانی نصب کنتور گاز که از مالکان مسکن مهر فاز ۱۱ (کوزو) دریافت می ‌شد، امروز نشستی با حضور ریاست نظام مهندسی پردیس و عوامل ذی‌ربط برگزار گردید.

هدایت اظهار داشت: برای بار اول که از طریق مدیر بلوک و شرکت کوزو به مالکان واحدهای مسکن مهر اطلاع‌رسانی می ‌شود، مالکان هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌ کنند. یعنی نصب کنتور گاز واحد مسکونی رایگان است.

هدایت گفت: ‌عموما از پنجاه و نه نفر هر بلوک بین چهل تا چهل و پنج نفر همان روز اول برای نصب کنتور گاز مراجعه کرده و بدون پرداخت هزینه‌ای این کار انجام می‌ شود.

هدایت تصریح کرد:‌ طبق توافقی با شرکت خدمات رسان گاز انجام شده این بوده که تا مراجعه مالکان ظرف یک‌ماه قرار شد هزینه چهارصد هزار تومان برای نصب کنتور گاز دریافت گردد.

وی در این مورد عنوان کرد:‌ بعد از روز اول،‌ مجددا باید یک نفر به پردیس بیاید،‌ ضمن این که بایستی ۱ نفر نماینده کوزو و ۱ نفر از نظام مهندسی باشد، این حضور نیز حدود چهارصد هزار تومان هزینه در بر دارد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در عین حال افزود: ‌اما برای افرادی که چند سال است واحد خود را تحویل نمی ‌گیرد و واحد مسکن مهر دست بنگاه‌ املاک است هیچ تعهدی نداریم. اینها را باید از کجا پیدا کنیم. این افراد باید مبلغ حدود ۱ میلیون تومان برای نصب کنتور پرداخت کنند.

هدایت با تاکید بر این‌که درخواست مبلغ ۱ میلیون تومانی برای نصب کنتور از مالکان بار اول غیرقانونی است، گفت:‌ برای مراجعه تا ظرف یکماه هم چهارصد هزار تومان از طرف مالکان پرداخت گردد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: طبق ضوابط و دستورالعمل‌های مسکن مهر، برای یک بلوک فقط یک‌بار بصورت رایگان مسائل مربوط به نصب کنتور انجام می‌ شود.

هدایت با عنوان این ‌که سال گذشته تا یکماه مراجعه از مالکان چهارصد هزار تومان دریافت می‌شد،‌ افزود: امسال این مبلغ به ۱ میلیون تومان افزایش یافته بود که طبق توافق صورت گرفته همان چهارصد هزار تومان سال گذشته دریافت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اردیبهشت ۹۹
463 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0