اخبار نخستین نشست خبری هیات رییسه نظام مهندسی اابرز با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اخبار نخستین نشست خبری هیات رییسه نظام مهندسی اابرز با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان

اخبار نخستین نشست خبری هیات رییسه نظام مهندسی اابرز با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان

اخبار نخستین نشست خبری هیات رییسه نظام مهندسی اابرز با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ، منتشر شد. تکریم ارباب رجوع مهم ترین اولویت کاری هیات مدیره سازمان است

کد خبر: 000907006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۰۰ - ۹:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اخبار نخستین نشست خبری هیات رییسه نظام مهندسی اابرز با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ، منتشر شد. تکریم ارباب رجوع مهم ترین اولویت کاری هیات مدیره سازمان است

اخبار نخستین نشست خبری هیات رییسه نظام مهندسی اابرز با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان

اخبار نخستین نشست خبری هیات رییسه نظام مهندسی اابرز با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان
خیری بیان کرد: تکریم ارباب رجوع مهم ترین اولویت کاری هیات مدیره سازمان است به نحوی که کار مراجعان باید براساس قانون، با دقت و در اسرع وقت به انجام برسد.
نخستین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با خبرنگاران استان روز ۴ شنبه سوم آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور جمع کثیری از اهالی رسانه در محل سالن اجتماعات ساختمان آموزش سازمان برگزار گردید.
در این نشست، بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و خوشامدگویی و توضیحات کاظمینی سرپرست روابط عمومی سازمان، خیری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ضمن خیرمقدم به میهمانان و اهالی رسانه با تشریح پیشینه تشکلهای مهندسی در استان و تشکیل نظام مهندسی ساختمان استان البرز در سال ۱۳۹۰ ، بعنوان نخستین رییس سازمان که بعد از ده سال مجددا این مسوولیت به او سپرده شده است، از اصحاب رسانه خواست برای تحقق شهری ساخته شده بر مبنای اصول و مقررات ملی ساختمان یار و همراه سازمان باشند.
خیری با اشاره به مطالبات مردم و مسوولین از سازمان، اهداف و برنامه های سازمان و هیات مدیره دوره پنجم را در جهت پاسخ‌گویی به این مطالبات به حق، اصلاح ساختارهای معیوب گذشته و ایجاد شفافیت و مبارزه با ویژه خواری و رانت خواری عنوان کرد.
وی با یادآوری تاکید و خواسته استاندار البرز – عبدالهی- از مدیران استان برای ورود به مساله مقاوم سازی ساختمانهای فرسوده، حضور استانداری با این گونه دغدغه ها را موهبتی برای استان دانست که در سالهای گذشته کم‌تر دیده شده بود.
رییس سازمان استان البرز آزمون زلزله را برای خانه های غیر مقاوم و فرسوده، بسیار سخت و دیرهنگام دانست و گفت: همچنان‌که استاندار هم بر آن تاکید کرد باید برای پیش‌گیری از عوارض و خسارات احتمالی آن همه وارد میدان گردند.
خیری در بخش دیگر از اظهاراتش ضمن تبریک هفته بسیج و یادآوری خاطرات اعزام نیروهای جانفشان بسیجی برای حضور در جبهه های نبرد، تفکر و عملکرد بسیجی را رمز عبور از موانع و مشکلات دانست.
در ادامه رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، به همراه هیات رییسه سازمان به پاسخ به پرسش های خبرنگاران پرداختند.
وی در پاسخ به پرسشی در مورد مشکلات مربوط به گود برداری غیر اصولی در منطقه حصارک پایین، بر بازدید از این گودبرداری به دعوت نماینده دادستانی و به همراه شهردار کرج و کارشناسان سازمان اشاره کرد و گفت: سازمان نظر کارشناسی اش را به دادستانی اعلام کرده است و امیدوار هستیم دستور رفع خطر این گودبرداری هر چه سریع‌تر صادر گردد.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد ساخت و سازهای غیر اصولی معضل ساخت و ساز دو نقشه ای را که مانع انجام بسیاری دیگر از وظایف سازمان ازجمله صدور شناسنامه فنی و ملکی برای ساختمانها برشمرد و بر مرتفع شدن این مهم با همکاری مراجع صدور پروانه تاکید کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۰۰
247 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0