جلسه خبری هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان حسین ویزواری

جلسه خبری هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان بمناسبت روز مهندسی

جلسه خبری هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان بمناسبت پنجم اسفندماه روز مهندسی و با ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره دوره هشتم برگزار گردید.

کد خبر: 971203001 تاریخ انتشار: جمعه ۳ اسفند ۹۷ - ۱۲:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،جلسه خبری هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان بمناسبت پنجم اسفندماه روز مهندسی و با ارائه گزارش عملکرد هیات مدیره دوره هشتم برگزار گردید.جلسه خبری هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان

جلسه خبری هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان

جلسه خبری هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان

در این جلسه که بمناسبت پنجم اسفند ماه، روز مهندسی و ارائه گزارش عملکرد سازمان انجام گردید.

حسین ویزواری، ریاست سازمان با اشاره به عضویت بیش از نه هزار و پانصد هزار عضو در نظام مهندسی ساختمان گلستان بر آمادگی سازمان و مهندسان آن در کمک به توسعه روز افزون این استان تاکید کرد.
ویزواری با عنوان این که در پی ارتقا کیفیت ساخت و ساز در گلستان هستیم، بیان کرد: به این منظور با تکیه بر تعهد و اخلاق مداری در مهندسان، بحث آموزش و نظارت بر حسن انجام خدمات مهندسی را در دستور کار سازمان قرار داده ایم.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی برنقش و مشارکت مهندسان در فعالیتهای سازمان و استان اظهار داشت: در راستای تحقق یکی از اهداف اصلی این هیات مدیره یعنی مشارکت بیش تر مهندسان در توسعه استان، تفاهم نامه های همکاری با اداره کل استاندارد، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سندیکای آسانسور و تفاهم نامه ای را هم برای اطفاء حریق با شهرداری گرگان و اداره کل راه و شهر سازی استان منعقد کردیم.

جلسه خبری هیات رییسه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان گلستان

با اجرای این تفاهم نامه ها علاوه بر ارتقا کیفیت خدمات مهندسی به مردم، تخصص مهندسان ما نیز به کمک دستگاههای دولتی خواهد آمد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۷
560 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0