قزوین

سازمان نظام صنفی رایانه ای: گزارش خبری و تصویری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین

مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین برگزار شد.

کد خبر: 4805 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ دی ۹۵ - ۳:۲۳ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،  مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد. احمد باغبانها رئیس هیئت مدیره نظام صنفی رایانه ای قزوین با خوشامدگویی به میهمانان و اعضا صنف برنامه زمانبندی مجمع را به اطلاع حضار رساند و گزارشی از فعالیتهای سازمان و همکاری با سایر دستگاههای اجرایی مرتبط اعلام کرد. سپس هیئت رئیسه جلسه انتخاب شدند.

گزارش خبری و تصویری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

 گزارش خبری و تصویری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

در ادامه حامد فتوحی مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت استانداری قزوین، عضو هیئت مدیره و دبیر اسبق سازمان گزارش عملکرد یک سال گذشته سازمان را مطرح و به تصویب اعضا رساند. در این جلسه از ایشان به پاس زحماتشان در ۵ سال گذشته در سمت دبیری سازمان تقدیر و تشکر شد.
محمد مهدی آهنی ها خزانه دار سازمان گزارش صورتهای مالی دوره منتهی به ۹۵/۶/۳۱ را قرائت و مواردی را در خصوص بودجه سال آینده سازمان بیان کرد که پس از گزارش بازرس، صورتهای مالی مورد تصویب حاضران قرار گرفت.
حیث پوررضائی دبیر سازمان نیز برنامه ها و پیشنهادات خود را برای اعضا بیان کرد. انتخابات بازرس سازمان انجام پذیرفت و آقای بابک رسا به سمت بازرس سازمان و آقای پیمان خداداد به سمت بازرس علی البدل انتخاب شد.
همچنین روزنامه ولایت به عنوان روزنامه کثیر الانتشار سازمان نصر استان انتخاب شد. در انتهای جلسه اعضا پیشنهادات خود را جهت پیشبرد اهداف سازمان مطرح کردند.

گزارش خبری و تصویری مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۵
2342 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0