شهرهای جدید بهترین گزینه تأمین مسکن اقشار متوسط کشور معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت:

شهرهای جدید بهترین گزینه تأمین مسکن اقشار متوسط کشور

حبیبی الله طاهرخانی در مورد نقد دولت از کیفیت امور در ساختمان‌ سازی و مشکلات موجود در خروجی‌ های نظام مهندسی ساختمان کشور، اظهار داشت: استفاده از تکنولوژی‌ های به‌روز و همگام با محیط‌ زیست برای ما از هر اقدامی در پیشبرد برنامه تولید واحدهای مسکونی در شهرهای جدید مهمتر است هرچند که هزینه بیش تری را برای ما بهمراه داشته باشد.

کد خبر: 970922004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ آذر ۹۷ - ۹:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حبیبی الله طاهرخانی در مورد نقد دولت از کیفیت امور در ساختمان‌ سازی و مشکلات موجود در خروجی‌ های نظام مهندسی ساختمان کشور، اظهار داشت: استفاده از تکنولوژی‌ های به‌روز و همگام با محیط‌ زیست برای ما از هر اقدامی در پیشبرد برنامه تولید واحدهای مسکونی در شهرهای جدید مهمتر است هرچند که هزینه بیش تری را برای ما بهمراه داشته باشد.

شهرهای جدید بهترین گزینه تأمین مسکن اقشار متوسط کشور

شهرهای جدید بهترین گزینه تأمین مسکن اقشار متوسط کشور

شهرهای جدید بهترین گزینه  تأمین مسکن اقشار متوسط کشورند/ آمادگی پرداخت هر هزینه‌ای جهت ساخت ساختمان‌ های باکیفیت را داریم

وی در نشست امضای تفاهم‌ نامه بین شرکت‌ های عمران شهرهای جدید مهاجران و امیرکبیر و همچنین اندیشه با شرکت‌ های منطقه‌ای سرمایه‌گذاری بانک مسکن با عنوان این که این شرکت از ابتدای شکل‌گیری مجموعه شهرهای جدید از شرکای استراتژیک ما بشمار می‌ رفته است، ادامه داد: قطعا این همکاری تا به حال منجر به ایجاد واحدهای مسکونی فاخری در شهرهای جدید شده و ما همچنان تمایل داریم با امضای تفاهم‌ نامه‌های جدید این زمینه همکاری را دوباره فراهم کنیم.
وی در ادامه با اشاره به برنامه شرکت عمران شهرهای جدید در احداث دویست هزار واحد مسکونی تا سال ۱۴۰۰ بعنوان یکی از اولویت‌ های وزارت راه و شهرسازی، افزود: خوشبختانه این موضوع مورد تأیید ریاست جمهوری نیز قرار گرفته و امید است با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری بانک مسکن هرچه سریع تر بخش عمده‌ای از آن محقق گردد.

این مقام مسئول :

همچنین در مورد نقد دولت از کیفیت امور در ساختمان‌ سازی و مشکلات موجود در خروجی‌ های نظام مهندسی ساختمان کشور، اظهار داشت: انتظار داریم در چارچوب همکاری جدید ما با شرکت سرمایه‌گذاری بانک مسکن شاهد خروجی متفاوتی بوده و اقدامات را براساس استانداردهای نظام ساختمانی جلو ببریم.
معاون وزیر راه و شهرسازی در این مورد تصریح کرد: امروزه مواردی چون کیفیت در احداث، طراحی، معماری، مصرف انرژی و صرفه‌جویی آب در محلات مسکونی موضوعاتی هستند که در دنیا تجربه شده‌اند ولی متأسفانه هنوز وارد ایران نشده و در امور عمرانی مورد توجه قرار نمی‌ گیرند، امری که انتظار داریم با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری بانک مسکن در این فرآیند پیش برده و الگویی برای سایر سازندگان باشیم.
طاهرخانی:

در ادامه اشهارات خود مخاطب اصلی این واحدهای مسکونی را اقشار متوسط اجتماعی اعلام کرد و گفت: براساس مذاکرات انجام شده و تغییر استراتژیک رویکرد بانک مسکن در این حوزه، شهرهای جدید زمینه بسیار مناسبی برای تأمین مسکن اقشار متوسط جامعه تلقی شده‌اند چراکه بستر کار در آن‌ ها آماده‌تر از سایر نقاط بوده و تحقق اهداف در آن‌ ها طی زمان کوتاه‌ تری مشاهده خواهد شد.

شهرهای جدید بهترین گزینه تأمین مسکن اقشار متوسط کشور

وی، برقراری تعاملی مناسب بین طرفین را موضوع بسیار مهمی در شکل‌گیری یک همکاری گسترده دانست و گفت: استفاده از تکنولوژی‌ های به‌روز و همگام با محیط‌زیست برای ما از هر اقدامی در این تفاهم‌نامه مهم‌تر است هرچند که هزینه بیش تری را برای ما بهمراه داشته باشد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدیددر ادامه ایجاد ساختمان‌ های با کیفیت را نتیجه اصلی استفاده از این تکنولوژی‌ ها دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به تحولات اخیر انتظار داریم ضمن تسریع در روند امور اجرایی تحرک جدی در این حوزه اتفاق افتاده و خروجی مناسب و با کیفیتی از آن شاهد باشیم که براساس تفاهم‌نامه و برنامه‌ریزی اعلام شده جلو خواهیم رفت.

شهرهای جدید بهترین گزینه تأمین مسکن اقشار متوسط کشور

منبع: پایگاه تحلیلی، خبری بانک و صنعت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آذر ۹۷
1031 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0