ضرورت استفاده از جامعه مهندسی در راه های استان خراسان شمالی ضرورت استفاده از جامعه مهندسی در راه های استان خراسان شمالی

ضرورت استفاده از جامعه مهندسی در راه های استان خراسان شمالی

ضرورت استفاده از جامعه مهندسی در راه های استان خراسان شمالی ،با تلاش اعضای هیات مدیره سازمان استان به دور از حواشی و با عملکرد مضاعف در راستای رشد سازمانی گام برداشته شود

کد خبر: 990303001 تاریخ انتشار: شنبه ۳ خرداد ۹۹ - ۱:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ضرورت استفاده از جامعه مهندسی در راه های استان خراسان شمالی ،با تلاش اعضای هیات مدیره سازمان استان به دور از حواشی و با عملکرد مضاعف در راستای رشد سازمانی گام برداشته شود

ضرورت استفاده از جامعه مهندسی در راه های استان خراسان شمالی

ضرورت استفاده از جامعه مهندسی در راه های استان خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، در نشستی که با رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان داشت، سازمان نظام مهندسی ساختمان را مجموعه ای همراه با راه و شهرسازی دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش اعضای هیات مدیره سازمان استان به دور از حواشی و با عملکرد مضاعف در راستای رشد سازمانی گام برداشته شود.

سیدعبدالمجید نژادصفوی با تاکید بر تعامل و همراهی اداره کل راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی اظهار دلشت: این تعامل و همکاری می‌ تواند اثرات مثبتی را در معماری و ساخت و ساز‌های استان داشته باشد.

وی ادامه داد: می بایست از جامعه مهندسی در راه های استان نیز استفاده گردد و این عزیزان میتوانند در مبلمان جاده ای هم کارهای متنوعی انجام دهند و نظرات و پیشنهادات خود را در این مبحث به اداره کل راه و شهرسازی استان ارسال کنند.

نژادصفوی به بحث مسکن مهر در استان اشاره کرد و ادامه داد: مساکن مهر در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اعتبار هزینه شده در این مساکن می توانستیم بیشتر بحث نظارت را جدی بگیریم.

وی تصریح کرد: با تعامل اداره کل راه و شهرسازی استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، شهرداری ها، اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اداره کل استاندارد و حمایت استانداری میتوان در حوزه کمی و کیفی پروژه ها و مبلمان شهری و جاده ای اقدامات اثربخشی را انجام داد.

لازم به ذکر است، تاکید ویژه بر نظارت عالیه ماده سی و‌ چهار و سی و پنج قانون نظام مهندسی و اهتمام جدی برای پی‌گیری آن، توجه به مبلمان شهری و جاده ای، برگزاری دوره های مجازی در مورد آموزش مهندسین و بروز کردن پروانه ها از مطالبات مدیر کل راه و شهرسازی استان در این جلسه بوده است.

منبع: اخبار بنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ خرداد ۹۹
429 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0