ضرورت احصای مدارس ایمن شهرستان فردیس با همکاری سازمان نظام مهندسی

ضرورت احصای مدارس ایمن شهرستان فردیس با همکاری سازمان نظام مهندسی

ضرورت احصای مدارس ایمن شهرستان فردیس با همکاری سازمان نظام مهندسی ،جهت استفاده در مواقع بحرانی از طرف ریاست شورای اسلامی شهر فردیس بیان شد

کد خبر: 990220007 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۹ - ۴:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ضرورت احصای مدارس ایمن شهرستان فردیس با همکاری سازمان نظام مهندسی ،جهت استفاده در مواقع بحرانی از طرف ریاست شورای اسلامی شهر فردیس بیان شد

ضرورت احصای مدارس ایمن شهرستان فردیس با همکاری سازمان نظام مهندسی

ضرورت احصای مدارس ایمن شهرستان فردیس با همکاری سازمان نظام مهندسی

ریاست شورای اسلامی شهر فردیس بیان کرد: لازم است با همکاری سازمان نظام مهندسی استان البرز مدارس ایمن شهرستان فردیس را جهت استفاده در مواقع بحرانی احصا کنیم.

سید حسن افتخاریان در نشست مدیریت بحران شهرستان فردیس که پیش از ظهر شنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط شهرداری و دیگر ارگانهای خدمات رسان در مقابله با ویروس کرونا، بیان داشت: حفظ جان شهروندان بیش از هر موضوعی برای مدیریت شهری اهمیت دارد و در این راستا مدیریت شهری تا ریشه کن شدن این ویروس از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

افتخاریان در ادامه با عنوان این که لازم است با همکاری سازمان نظام مهندسی مدارس ایمن فردیس احصا گردد، اظهار داشت: با این اقدام میتوانیم این مدارس را در مواقع بحرانی به شهروندان اطلاع رسانی کنیم تا به آن جا مراجعه کنند.
وی با عنوان این که مدیریت شهری فردیس در راستای تجهیز بیمارستان این شهرستان همکاری میکند، خاطر نشان ساخت: لازم است با توجه به شرایط ویژه فردیس از لحاظ تراکم جمعیتی و ترافیک برای ساخت و تجهیز بیمارستان با وزارت بهداشت مکاتبه گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس، در بخش دیگری ضمن اعلام همکاری مدیریت شهری فردیس با جمعیت هلال احمر شهرستان فردیی در راستای آموزش امداد رسانی، یاد آور شد: فرهنگ‌سراها و سالنهای ورزشی فردیس برای آموزش هلال احمر آماده است.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به باز آفرینی شهری در فردیس، اظهار داشت: حفظ جان شهروندان برای مدیریت شهری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود

منبع: سپیدار نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اردیبهشت ۹۹
431 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0