همکاری لازم در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن مطابق با تفاهم‌نامه کشوری همکاری لازم در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن مطابق با تفاهم‌نامه کشوری

همکاری لازم در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن مطابق با تفاهم‌نامه کشوری

همکاری لازم در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن مطابق با تفاهم‌نامه کشوری ، را خواهیم داشت. در ادامه نشست، حاضرین در این جلسه مجازی نسبت به بررسی موانع و مطالبات قانونی دستگاههای متبوع خود اقدام کردند

کد خبر: 990618012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ - ۹:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، همکاری لازم در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن مطابق با تفاهم‌نامه کشوری ، را خواهیم داشت. در ادامه نشست، حاضرین در این جلسه مجازی نسبت به بررسی موانع و مطالبات قانونی دستگاههای متبوع خود اقدام کردند

همکاری لازم در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن مطابق با تفاهم‌نامه کشوری

همکاری لازم در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن مطابق با تفاهم‌نامه کشوری

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بیان کرد:
در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن نهایت همکاری را خواهیم داشت
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان اظهار داشت: در اجرای طرح اقدام ملی زمین و مسکن مطابق با تفاهم‌نامه کشوری نهایت همکاری را خواهیم داشت.
نشستی با حضور نمایندگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان، شهردار کلانشهر اهواز، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و همکاران بصورت مجازی با موضوع بررسی نحوه اجرا و میزان پیشرفت طرح موصوف در شهرهای منتخب استان تشکیل شد.
در ابتدای نشست، محرابیان از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نسبت به ایراد سخن پرداخت و ضمن اعلام مراتب تشکر خود در مورد همکاری همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اقدام کرد.
در ادامه نشست، حاضرین در این جلسه مجازی نسبت به بررسی موانع و مطالبات قانونی دستگاههای متبوع خود اقدام کردند.
در همین حال، رضایی مدیر کل اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با تشریح آخرین وضعیت این طرح در استان، به بیان اقدامات صورت گرفته در رابطه با پروژه های منطقه فرهنگ شهر و اکباتان شهر اهواز و هم‌چنین سایر پروژه های طرح اقدام ملی زمین و مسکن پرداختند.
در ادامه نشست، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان نیز عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان مطابق با تفاهم‌نامه کشوری که در این مورد با شورای مرکزی منعقد شده، تا امروز نسبت به ادای وظایف خود همکاری داشته است.
کمال دویده تصریح کرد: تفاهم‌نامه فوق الاشاره از سوی سازمانهای نظام مهندسی کشور مورد بازبینی قرار گرفته و نقطه نظرات اصلاحی پیشنهادی از سوی شورای مرکزی به وزارت‌خانه ارسال شده است که در صورت تایید و تصویب، قطعا مفاد آن ملاک عمل ما قرار خواهد گرفت.
هم‌چنین وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با هدف کاهش زمان و ایجاد رضایتمندی عمومی، تمامی توان خود را بمنظور ایفای نقش فنی و مهندسی خود به کار برده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ شهریور ۹۹
418 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0