برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

دبیرخانه ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست به استان مازندران واگذار گردید

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: دبیرخانه ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست( اچ اس ای) از طرف وزارت راه و شهرسازی به این استان واگذار گردید.

کد خبر: 11536 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۶ - ۹:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: دبیرخانه ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست( اچ اس ای) از طرف وزارت راه و شهرسازی به این استان واگذار گردید.واگذاری دبیرخانه ملی ایمنی بهداشت و محیط زیست به استان

واگذاری دبیرخانه ملی ایمنی بهداشت و محیط زیست به استان

سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

واگذاری دبیرخانه ملی ایمنی بهداشت و محیط زیست به استان

مهران فرصت دلیل واگذاری این دبیرخانه را به استان مازندران ناشی از رعایت ایمنی، بهداشت و محیط زیست درفعالیتهای ساختمانی این خطه شمال کشور اعلام نمود.
فرصت پیشرو بودن استان مازندران در ایمنی کار را باعث کاهش نه درصدی حوادث کار در استان مازندران برای سال نودوپنج اعلام نمود.
طبق آمار پزشکی قانونی استان مازندران در سال گذشته هشتادوپنج کارگر در حادثه های ناشی از کار در استان مازندران جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: روند کاهشی حوادث کار در این استان باید هم چنان با رعایت ایمنی از طرف کارفرما و کارگران تداوم داشته باشد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ستان مازندران استفاده از تجهیزات ایمنی را در کارگاههای ساختمانی مهم ترین راه کار برای کاهش حوادث کار دانست و تصریح کرد : در شرایط فعلی با وجود تجهیز شدن در اکثرکارگاههای ساختمانی ، کارگران رغبت کم تری برای استفاده از این تجهیزات دارند که این کار نیاز بفعالیت فرهنگی دارد.


فرصت، بیمه مسوولیت مدنی و بیمه کارگران ساختمانی را از دیگر کارهای مهم در راستای حمایت از کارگران ساختمانی عنوان کرد و افزود : تاکنون در این استان چهل و سه هزار کارگر ساختمانی از بیمه برخوردار شدند که سی هزار نفر در سالهای اخیر بیمه شدند.
در استان مازندران حدود سی هزار مهندس و شصت هزار کارگر ساختمانی فعالیت دارند که در سال گذشته حدود پنج میلیون متر مربع فعالیت ساختمانی در این استان انجام گردید که در مقایسه با سال قبل از آن حدود ده درصد بیش تر شد.
پیشرو بودن استان مازندران در اجرای برنامه اچ اس ای در کارگاهها سبب شده تا اولین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست سال گذشته بمیزبانی این استان و با حضورمعاون وزیر راه و شهرسازی در محمودآباد برگزار گردد.
منبع:قطره

 

کانال تلگرام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اردیبهشت ۹۶
1359 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0