رئیس سازمان نظام مهندسی:

اصلاح مقررات ملی ساختمان در صحن علنی مجلس دو ماه دیگر

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ذکر این مطلب که مجلس دارای قانون مشخص برای تنقیح قوانین است، اظهار امیدواری کرد که اصلاحیه مقررات ملی ساختمان تا دو ماه دیگر در صحن علنی مجلس مطرح گردد.

کد خبر: 7328 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ بهمن ۹۵ - ۳:۱۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ذکر این مطلب که مجلس دارای قانون مشخص برای تنقیح قوانین است، اظهار امیدواری کرد که اصلاحیه مقررات ملی ساختمان تا دو ماه دیگر در صحن علنی مجلس مطرح گردد.اصلاح مقررات ملی ساختمان در صحن علنی مجلس

اصلاح مقررات ملی ساختمان در صحن علنی مجلس

اصلاح مقررات ملی ساختمان در صحن علنی مجلس

اصلاح مقررات ملی ساختمان در صحن علنی مجلس

رجبی با اشاره به تلاشهای انجام شده در کمسیون عمران مجلس به منظور بکارگیری تمامی ظرفیت گروه های ذی نفع در اصلاح قانون، گفت: بنابراین این اصلاح کمی مشکل و طولانی شده که امیدوار هستیم اصلاحیه این قانون تا دو ماه آینده به صحن علنی برسد.
وی همچنین در مورد به روزرسانی آیین نامه ها و مقررات کنترلی در حوزه خود گفت: تهران به عنوان شهری با میلیون ها مترمربع ساخت و ساز، بهترین مکان برای بکارگیری سرمایه انسانی و بالابردن سطح تکنولوژیست. اعتقاد دارم در صورتی که زمینه ساخت و ساز برخی سرمایه گذاری ها را فراهم آوریم، با وجود احتمال تحمیل برخی هرینه ها در کوتاه مدت، در میان مدت هم قیمت کل بنا کاهش یافته، هم کیفیت ارتقا می یابد و هم سرعت بیشتر می شود.

منبع: نامه نیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۵
1035 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0