مسکن ملی توسط سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با پنجاه درصد تخفیف مسکن ملی توسط سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با پنجاه درصد تخفیف

مسکن ملی توسط سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با پنجاه درصد تخفیف

مسکن ملی توسط سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با پنجاه درصد تخفیف ، بمنظور کاهش هزینه‌های تمام‌شده، خدمات مهندسی و شهرداری‌ با پنجاه درصد تخفیف به طرح اقدام ملی مسکن ارائه می ‌شود ارائه می گردد

کد خبر: 990929002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آذر ۹۹ - ۹:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مسکن ملی توسط سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با پنجاه درصد تخفیف ، بمنظور کاهش هزینه‌های تمام‌شده، خدمات مهندسی و شهرداری‌ با پنجاه درصد تخفیف به طرح اقدام ملی مسکن ارائه می ‌شود ارائه می گردد

مسکن ملی توسط سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با پنجاه درصد تخفیف

مسکن ملی توسط سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی با پنجاه درصد تخفیف
«مسکن ملی» توسط نظام مهندسی آذربایجانغربی با پنجاه درصد تخفیف
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان نظام مهندسی ساختمان، بمنظور کاهش هزینه‌های تمام‌شده، خدمات مهندسی و شهرداری‌ با پنجاه درصد تخفیف به طرح اقدام ملی مسکن ارائه می ‌شود.
سیدمحسن حمزه‌لو، با اشاره به ضرورت تکمیل مدارک توسط متقاضیان، تصریح کرد: متقاضیانی که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند تا پایان آذرماه از طریق دفاتر پیشخوان دولت مهلت دارند تا مراحل باقی‌مانده را تکمیل کنند در غیر این صورت از لیست خارج می ‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در روزهای آینده، عملیات اجرایی ۵ هزار و صد واحد در شهرهای ارومیه، خوی، منطقه آزاد ماکو، بازرگان، پلدشت، شوط، مهاباد، نقده و اشنویه آغاز می‌ شود.
وی خاطر نشان ساخت: بعد از پالایش چهل و یک هزار و صد و هفتاد و چهار متقاضی ثبت‌نام کننده، از این تعداد چهار هزار و سیصد و سی و سه متقاضی، وجه اولیه به مبلغ چهارصد میلیون ریال را واریز کرده‌اند.
وی تصریح کرد: در شهرهای زیر صد هزار نفر جمعیت زمین برای احداث هزار و صد و سی و شش واحد مسکن در شهرهای سیه‌چشمه، اشنویه، محمدیار، نقده، شاهین‌دژ و تکاب تحویل بنیاد مسکن استان شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یاد آور شد: هم‌چنین چهارده هکتار زمین در شهرستان خوی تامین شده و نقشه ‌های تفکیکی و آماده‌سازی آن نیز تهیه شده است.
حمزه لو ادامه داد: در منطقه آزاد ماکو (ماکو، بازرگان، شوط و پلدشت) نیز دو هزار و چهارصد و سی و نه متقاضی واریز وجه کرده‌اند و اراضی مورد نیاز توسط سازمان منطقه آزاد ماکو برای آن تامین شده است.
به زودی فراخوان ثبت‌نام برای متقاضایان جدید این طرح به شکل محدود در شهرهای ارومیه، خوی، چایپاره، بوکان، محمدیار،شاهین‌دژ، نقده و سیه‌چشمه اجرا می ‌گردد.
متقاضیان جهت پی‌گیری درخواست ‌ها می ‌توانند به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir مراجعه نمایند.
منبع: تاسیسات نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۹
565 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0