همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از 8 لغایت 10 آذرماه 1402 در استان اصفهان همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از 8 لغایت 10 آذرماه 1402 در استان اصفهان

همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از ۸ لغایت ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در استان اصفهان

همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از 8 لغایت 10 آذرماه 1402 در استان اصفهان ، برگزار می گردد. این همایش با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان صورت می گیرد

کد خبر: 020816002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ آبان ۰۲ - ۶:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از ۸ لغایت ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در استان اصفهان ، برگزار می گردد. این همایش با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان صورت می گیرد

همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از ۸ لغایت ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در استان اصفهان

همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از 8 لغایت 10 آذرماه 1402 در استان اصفهان
در استان اصفهان؛
همايش ملي مديريت انرژي در ساختمان برگزار مي‌گردد
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان از ۸ لغایت ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در استان اصفهان برگزار می گردد.
سید حسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: این اداره کل در چهارچوب دبیرخانه بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان در نظر دارد همایش ملی «مدیریت انرژی در ساختمان» را در استان اصفهان برگزار کند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: این همایش با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و با حضور مقامات استانی و کشوری در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به تاریخ های ۸، ۹ و ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) برگزار می گردد.
محمودیه گفت: از اول مهرماه ۱۴۰۲ هرگونه تمدید و ارتقا پروانه مهندسی منوط به گذراندن دروه مبحث ۱۹ بوده که این دوره آموزشی از همان ابتدای مهرماه به صورت کلاس آموزشی در استان برقرار شده است لیکن با توجه به تعداد زیاد متقاضیان، پی‌گیری های لازم به عمل آمد و مجوز برگزاری این دوره آموزشی از وزارت راه و شهرسازی به عنوان دبیرخانه ملی انرژی اخذ شد.
محمودیه با بیان اینکه این همایش دارای امتیاز اخذ گواهی جهت تمدید و ارتقا پروانه اشتغال به کار مهندسی است، گفت: همایش فوق مرتبط با رشته های چهارگانه عمران، معماری، برق و مکانیک بوده و افرادی که در این همایش به صورت حضوری یا غیر حضوری شرکت و آزمون حضوری پایان دوره را با موفقیت سپری کنند گواهی آموزشی پایان همایش را دریافت می کند که قابل قبول جهت ارتقا یا تمدید پروانه در کل کشور است.
وی ادامه داد: متقاضیان سراسر کشور امکان ثبت نام برای همایش ملی مدیریت انرژی در ساختمان دارند و آزمون آن به طور هماهنگ در سازمانهای نظام مهندسی استانها برگزار می گردد.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: محورهای همایش شامل ویرایش جدید مبحث مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان، کاربرد انرژی های تجدید پذیر در ساختمان، مدل سازی و رتبه بندی ساختمان ها، انواع ساختمان های پایدار، مدیریت و ممیزی انرژی در ساختمان ها، نقش بهره وری و بازیافت آب در ساختمان پایدار است.
وی از دیگر محورهای این همایش به مصالح و تجهیزات نوین ساختمانی در بهینه سازی مصرف انرژی، معماری و شهرسازی پایدار و اقلیم، راهکار توسعه و پیاده سازی BIM در صنعت ساخت، نقش ساختمان های هوشمند در بهره وری انرژی و نقش و جایگاه سیاست گذاری بخش حاکمیتی، دولتی و خصوصی در بهینه سازی مصرف انرژی اشاره کرد.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ آبان ۰۲
184 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0