همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان

همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان

همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان ، برگزار خواهد شد. حکیمی در نشست خبری با خبرنگاران به همراه دبیران کل، اجرایی و علمی به تبیین اهداف و برنامه های این همایش پرداخت

کد خبر: 020815006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۰۲ - ۱۰:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان ، برگزار خواهد شد. حکیمی در نشست خبری با خبرنگاران به همراه دبیران کل، اجرایی و علمی به تبیین اهداف و برنامه های این همایش پرداخت

همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان

همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان
با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان برگزار می گردد؛
همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی ساختمان
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان از برگزاری همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان خبر داد.
حکیمی در نشست خبری با خبرنگاران به همراه دبیران کل، اجرایی و علمی به تبیین اهداف و برنامه های این همایش پرداخت.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با بیان اینکه این همایش ملی در روزهای شانزدهم تا هجدهم آبان در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد، افزود: ایران در مصرف انرژی رتبه نخست را در دنیا دارد و صنعت ساختمان می تواند با به کارگیری ضوابط و مقررات مربوطه تاثیر بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی ایفا کند.
حکیمی، توجه به استفاده از فناوری های نوین را از دیگر محورهای این همایش ملی برشمرد و گفت: در همایش مذکور توجه به مبحث تجاری سازی نیز از مباحث مهم است.
وی افزود: برای برگزاری این همایش از وزرای مرتبط با صنعت ساختمان و علوم نیز دعوت شده است و همایش مذکور در سطحی عالی و کاربردی برگزار خواهد شد.
نیکخواه دبیر کل این همایش نیز در اتن نشست بررسی چگونگی اجرایی شدن مبحث ۱۱ و ۱۹ در توجه به صرفه جویی انرژی و به کارگیری فناوری های نوین را از مباحث این همایش برشمرد و افزود: در این همایش استادان مطرح و مجرب کشوری حضور خواهند داشت.
نیکخواه ادامه داد: برگزاری کارگاههای آموزشی و پنل های تخصصی از بخش های این همایش ۳ روزه است.
گرامی دبیر علمی همایش ملی فناوری های نوین و بهینه سازی انرژی با رویکرد تجاری سازی صنعت ساختمان در سمنان نیز افزود: روز اول این همایش به کارگاه های آموزشی اختصاص دارد و در حاشیه آن نیز نمایشگاهی از توانمندی ها و نوآوری های صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.
گرامی، توجه به کاهش مصرف آب و لزوم توجه به کاهش انرژی در صنعت ساختمان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اجرایی کردن مقررات و قوانین در این مورد، در ساختمان سازی از اهدافی است که در این همایش پی‌گیری خواهد شد.
مصطفی بوجاری مسئول پشتیبانی همایش یادآور شد: در نمایشگاه این همایش نیز واحدهای استانی و خارج از استان توانمندی های خود را در عرصه صنعت ساختمان به نمایش خواهند گذاشت و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده و ۱۰۰ مهمان ویژه پذیرش شده اند و سایت اختصاصی برای این همایش طراحی شده است.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۰۲
206 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0