کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار) کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار)

کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار)

کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار) ، در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برگزار شد

کد خبر: 010418006 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ تیر ۰۱ - ۷:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار) ، در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برگزار شد

کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار)

کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار)
برگزاری کارگاه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان (آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزار) در سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان از برگزاری کارگاه ۱ روزه آموزشی سیستم نرم افزاری نماسان ویژه پرسنل ستادی این سازمان خبر داد.
کارگاه آموزشی آشنایی با ساختار بایگانی دیجیتال نرم افزاری نماسان با حضور کارشناسان انفورماتیک سازمان ویژه مدیران و پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان در سالن همایش این سازمان برگزار گردید.
علی‌رضا آریان مهر رئیس سازمان با حضور در این کارگاه آموزشی بیان کرد: موضوع آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارتقای دانش و کسب مهارت کارشناسان در زمینه شغلی از مهم‌ترین دغدغه‌ های هیات مدیره سازمان بوده که برای دست‌یابی به این مهم، از ابتدای سال جاری، برنامه ریزی لازم انجام شد و با بهره‌ گیری از ظرفیت کارشناسان انفورماتیک دور جدید آموزش‌ ها، درقالب کارگاه‌ های تخصصی، و ارائه فیلم های آموزشی شروع شده است.
وی با بیان اینکه هیات مدیره دور نهم سازمان به جد در حال پی گیری ارائه خدمات الکترونیکی به تمامی مراجعین و مهندسین و اعضای سازمان هستند، و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف کوتاهی نخواهند کرد.
آریان مهر در ادامه از دریافت و ارسال نقشه های طراحی شده جهت کنترل نقشه در حوزه های مختلف سازمان بصورت سیستمی – تحت وب- اشاره کرد و افزود: در این راستا، پیاده سازی سیستم جامع ارتباط الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی و شهرداریها استان در حال برقراری است که سبب تسریع در انجام امور اداری می گردد.
وی گفت: یک‌پارچه سازی تمامی بخش ها از جمله مزایای اجرای طرح ارتباط الکترونیکی در ساختار سازمان و شهرداریها و دستگاههای ذی ربط با ساختمان سازی است که کاهش خطای انسانی، افزایش دقت و سرعت در جمع آوری و ثبت اطلاعات در بانک اطلاعاتی این سیستم از دیگر نکات مثبت اجرای طرحهای مذکور است.
وی اظهار داشت: در راستای آموزش و آگاهی پرسنل و استفاده از سیستم نرم افزاری نماسان در حوزه ی کارتابل جامعه مهندسی استان، با همکاری بخش انفورماتیک و ارتباطات سازمان، کلاس آموزشی در این مورد برای پرسنل ستادی در سالن همایش سازمان برگزار گردید.
آریان مهر گفت: در اجرای این طرح، دسترسی سریع و نامحدود به اطلاعات و گزارشات کمی و کیفی امورات به آسانی توسط کاربران محقق می گردد و با راه اندازی ارتباط الکترونیکی، گردش نامه ها بصورت فیزیکی حذف و این فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می گردد.
وی در خاتمه، افزود: بسیاری از نهادها، سازمان‌ها و ادارات بمنظور مکانیزه کردن امور مربوط به ثبت، ارجاع، گردش و پی‌گیری نامه ها و دیگر اسناد و مدارک خود از سیستمهای جامع نرم افزاری تحت وب اختصاصی استفاده می کنند زیرا این سیستمهای الکترونیکی اداری از امنیت بیشتری برخوردار است.
روابط عموی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۰۱
314 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0