شهرداری ها و سازمانهای نظام مهندسی، پشتیبان دولت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

شهرداری ها و سازمانهای نظام مهندسی، پشتیبان دولت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

شهرداری ها و سازمانهای نظام مهندسی، پشتیبان دولت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، باشند. محمد اسلامی بر فرآیند تولید مسکن در سراسر کشور، تاکید کرد

کد خبر: 990923001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ - ۸:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شهرداری ها و سازمانهای نظام مهندسی، پشتیبان دولت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، باشند. محمد اسلامی بر فرآیند تولید مسکن در سراسر کشور، تاکید کرد

شهرداری ها و سازمانهای نظام مهندسی، پشتیبان دولت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:
شهرداری ها و سازمانهای نظام مهندسی، پشتیبان دولت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن باشند
وزیر راه و شهرسازی بر کاهش وابستگی به دولت در جریان پایدار تولید مسکن، تاکید کرد و افزود: شهرداریها و سازمانهای نظام مهندسی، پشتیبان دولت در اجرای طرح اقدام ملی مسکن باشند.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جلسه ای مشترک که با حضور معاونان وی، روسای بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (رحمه الله) در ساختمان دادمان و مدیران کل راه و شهرسازی به شکل ویدیوکنفرانس برگزار گردید، بر فرآیند تولید مسکن در سراسر کشور، تاکید کرد.
اسلامی ادامه داد: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، انتظار است تا فرآیند تولید و عرضه مسکن احصا گردد و در عین حال عوامل و عناصر موثر در اجرای صحیح آن تعیین، شناسایی و تایید گردد.
وی با تاکید بر ایجاد هماهنگی لازم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، توضیح داد: به شکل هماهنگ تلاش شود تا وابستگی تولید مسکن به دولت به حداقل ممکن برسد و در مقابل، پتانسیلها و ظرفیتها به حداکثر برسند تا تولید مسکن به جریان پایدار تبدیل گردد و قیمتها ضمن تعدیل، تثیبت گردد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در جریان پایدار تولید مسکن، اعتمادسازی حائزاهمیت است. در اجرای موفق این طرح، ایجاد اعتماد بین مردم با دولت و همچنین دولت با سازندگان باید حداکثری باشد.
عضو کابینه دولت دوازدهم، بار دیگر بر طراحی مناسب، معماری متناسب با محیط زیست، ارایه مجوزها در کم‌ترین زمان، رعایت ضوابط شهرسازی، استحکام بنا و رعایت مقررات ملی ساختمان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، تاکید کرد و گفت: تاکید ما در وزارت راه و شهرسازی بر کیفیت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی، نشان دهنده اهمیت آن است.
وی افزود: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، شهرداریها و سازمانهای نظام مهندسی ساختمان، پشتیبان دولت و مردم باشند. ضرورت دارد تا شیوه نامه و دستورالعمل واحد برای نظام مهندسی ساختمان برای همکاری در اجرای طرح اقدام ملی مسکن گرداوری گردد و در عین حال، جلسه مشترکی با شهرداریها برای ایجاد هماهنگی بیشر در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، تشکیل گردد.
منبع: برزن نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آذر ۹۹
433 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0