ثبات چند ساله تعرفه مهمترین مشکل مهندسان ساختمان خراسان شمالی ثبات چند ساله تعرفه مهمترین مشکل مهندسان ساختمان خراسان شمالی

ثبات چند ساله تعرفه مهمترین مشکل مهندسان ساختمان خراسان شمالی

ثبات چند ساله تعرفه مهمترین مشکل مهندسان ساختمان خراسان شمالی ، حدود 2 سال است که تعرفه مهندسان ساختمان در این استان تغییر پیدا نکرده و ثابت باقی مانده است

کد خبر: 991205021 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ - ۲:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ثبات چند ساله تعرفه مهمترین مشکل مهندسان ساختمان خراسان شمالی ، حدود ۲ سال است که تعرفه مهندسان ساختمان در این استان تغییر پیدا نکرده و ثابت باقی مانده است

ثبات چند ساله تعرفه مهمترین مشکل مهندسان ساختمان خراسان شمالی

ثبات چند ساله تعرفه مهمترین مشکل مهندسان ساختمان خراسان شمالی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان داشت:
ثبات چند ساله تعرفه مهمترین مشکل مهندسان ساختمان خراسان شمالی
علی اکبر رمضانی، مهم‌ترین مشکل مهندسان ساختمان این استان را عدم تغییر تعرفه ها بیان کرد.
وی ادامه داد: حدود ۲ سال است که تعرفه مهندسان ساختمان در این استان تغییر پیدا نکرده و ثابت باقی مانده است.
رمضانی اظهار داشت: تاکنون بیش از ده مرتبه رقم های پیشنهادی را به دبیرخانه که اداره کل راه و شهرسازی استان است ارسال شده و باید این ارقام در هیات چهار نفره مورد بررسی قرار گیرد که جلساتی در این مورد برگزار شده ولی پاسخ و نتبجه آن اعلام نشده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار و نهصد مهندس عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی هستند، تصریح کرد: از این تعداد دو هزار نفر مشغول به کار هستند.
رمضانی تصریح کرد: مابقی مهندسان برای اینکه به بازار کار بصورت حرفه ای حضور پیدا کنند باید در آزمون های حرفه ای شرکت کنند.
وی گفت: طی سال جاری با رشد ۸ درصدی تعداد مهندسان عضو شده در این سازمان روبرو بوده ایم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی عنوان کرد: در یازده ماه سال جاری مقدار نقشه های تهیه شده توسط مهندسان این سازمان رشد سی و هفت درصدی داشته است بطوریکه در یازده ماه سال جاری یک میلیون و صد و یک هزار و پانصد و چهل و سه متر مربع نقشه تهیه شده است.
وی عنوان کرد: مقدار نقشه های تهیه شده در مدت مشابه سال گذشته هشتصد و چهل و سه هزار و سیصد و هجده متر مربع بوده است.
رمضانی اظهار داشت: طی امسال با احتساب نقشه های ساختمان تهیه شده حدود ۵ هزار میلیارد تومان در بخش تولید ساختمان در این استان توسط کارفرما و بخش خصوصی هزینه شده است.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۹
377 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0