خانم کاظم‌پور هیجانی شد/ تا قبل از آمدن روی سن هیچ مشکلی وجود نداشت خانم کاظم‌پور هیجانی شد/ تا قبل از آمدن روی سن هیچ مشکلی وجود نداشت

خانم کاظم‌پور هیجانی شد/ تا قبل از آمدن روی سن هیچ مشکلی وجود نداشت

خانم کاظم‌پور هیجانی شد/ تا قبل از آمدن روی سن هیچ مشکلی وجود نداشت ، بحثی در مورد رد صلاحیت نبوده و خانم کاظم‌پور هیجانی شده است

کد خبر: 011203003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ اسفند ۰۱ - ۹:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، خانم کاظم‌پور هیجانی شد/ تا قبل از آمدن روی سن هیچ مشکلی وجود نداشت ، بحثی در مورد رد صلاحیت نبوده و خانم کاظم‌پور هیجانی شده است

خانم کاظم‌پور هیجانی شد/ تا قبل از آمدن روی سن هیچ مشکلی وجود نداشت

خانم کاظم‌پور هیجانی شد/ تا قبل از آمدن روی سن هیچ مشکلی وجود نداشت
هیات مدیره نظام مهندسی تهران: خانم کاظم‌پور هیجانی شد/ تا قبل از آمدن روی سن هیچ مشکلی وجود نداشت
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران در واکنش به پرت کردن روسری یکی از اعضای سازمان می‌گوید بحثی در مورد رد صلاحیت نبوده و خانم کاظم‌پور هیجانی شده است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان
در روزهای گذشته فیلم جلسه انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که در آن زینب کاظم‌پور روسری‌اش را به نشانه اعتراض در می‌آورد، حاشیه‌ساز گردید. کاظم‌پور در آن جلسه گفته بود «به دلیل نداشتن روسری اجازه کاندیداتوری در هیات رئیسه مجمع به او داده نشده بنابراین به مجمعی که به خاطر سر نکردن روسری اجازه کاندیدا شدن نمی‌دهد، رسمیت نمی‌دهم.»
بهمن مومنی مقدم عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران، در مورد این ماجرا گفته «در مجمعی که در چهارشنبه گذشته برگزار شد، به هیچ‌وجه بحث تاًیید صلاحیت مطرح نبود. در واقع در جلسه فوق قرار بود، هیات رییسه سنی و اصلی مجمع انتخاب شوند که بر اساس دستور سازمان برگزار شد.»
وی می‌گوید: خانم کاظم‌پور یکی از کاندیداهایی بودند که برای حضور در هیئت رییسه اصلی در آن جلسه حاضر بود. ظاهراً قبل از آمدن روی سن، همکاران در مورد نوع پوشش تذکر داده بودند که او هم پذیرفته بود و با حجاب کامل روی سن رفت. در واقع ایشان دچار هیجان گردید و بدون اینکه مساًله‌ای درباره رد یا تاًیید صلاحیتش باشد، شالش را روی سن پرت کرد و پایین آمد.
مومنی می گوید: کاظم پور از افراد با سابقه سازمان هستند و به همین علت، تصمیم به تلاش برای حضور در هیات رییسه گرفتند. بازهم تکرار می‌کنم تا پیش از اینکه ایشان روی سن بیایند، هیچ بحثی در مورد رد صلاحیت ایشان مطرح نشده بود.
وی می گوید: اینکه سازمان نظام مهندسی چه واکنشی به این اتفاق نشان بدهد، هنوز مشخص نشده است. اما سازمان در صورت صلاحدید، می تواند پرونده را از نظر صنفی و حرفه‌ای به شورای انتظامی ارسال کند که تا این لحظه هیچ موضعی اتخاذ نشده است.
منبع: رویداد ۲۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۰۱
184 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0