رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مازندران خبرداد:

تفاهمنامه‌های مهمی در هفته کارگر در مازندران منعقد شده است

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مازندران بیان کرد: بیمه کارگران ساختمانی مورد بی مهری قرار میگیرد.

کد خبر: 11719 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶ - ۱۲:۵۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مازندران بیان کرد: بیمه کارگران ساختمانی مورد بی مهری قرار میگیرد.تفاهمنامه‌های مهمی در هفته کارگر در مازندران

تفاهمنامه‌های مهمی در هفته کارگر در مازندران

تفاهمنامه‌های مهمی در هفته کارگر در مازندران

تفاهمنامه‌های مهمی در هفته کارگر در مازندران

سیدهادی ساداتی گفت: تفاهمنامه‌های مهمی در روزهای متعلق به کار و کارگر در مازندران بسته شده و از کارگران نیز حمایتهای مناسبی صورت گرفته است.
ساداتی با اعلام این که تفاهم‌نامه آموزشی در حوزه ایمنی کارگران ساختمانی با سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: اجرای تفاهمنامه‌های مربوط به کار و کارگر مدتی با کم‌لطفی روبرو شده که مسئولین وعده همکاری دادند.
وی با بیان بی مهرها در بخش بیمه کارگران ساختمانی افزود: در زمینه بیمه وعده‌هایی داده شد تا همه کارگران ساختمانی بیمه گردند.
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران با بیان لزوم مشارکت تمام مردم در انتخابات، تصریح کرد: حضور در انتخابات وظیفه شرعی و دینی کارگران است و همه باید با مشارکت خود وظیفه‌ شان را بخوبی انجام دهند.
ساداتی با اشاره به این که باید همت کرد تا وضع معیشتی کارگران و مردم اصلاح گردد، اظهار داشت: باید زمینه تامین وضع معیشتی مردم مطابق با نظر رهبری در جامعه باید فراهم گردد.


وی خاطرنشان کرد: نداشتن امنیت شغلی و قانون عدم حمایت از کارگران در بخشهای خصوصی، بهمراه نبود توازن شرایط حقوقی میان زن و مرد در بحث بیمه های کارگری با وجود بیش ترین فشار و آسیبها در این زمینه از چالشهای موجود فعلی در این‌ زمینه است.
وی گفت: با وجود این که تلاش مستمر در بحث حقوقی کارگران، هنوز نواقصی در تحقق شرایط مطلوب و عدم بسته‌های حمایتی از طرف کارفرماها وجود دارد که انتظار میرود زودتر محقق گردد.
منبع: ایسنا

 

 

کانال تلگرام نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۶
1090 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0