سازمان نظام مهندسی کشاورزی

مسئولین جهادکشاورزی باید حساسیت بیشتری به نقش سلامت و نظام مهندسی کشاورزی داشته باشند

احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با علیرضا آوایی، رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری دیدار و گفتگو کرد. این سازمان، در این دیدار علیرضا آوایی، رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری مهم ترین اولویت دولت را سلامت مردم دانست و گفت: برخی مشکلات و چالش ها در جامعه نباید موضوع حفظ جان و سلامتی افراد جامعه را کمرنگ کند.

کد خبر: 2753 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آذر ۹۵ - ۱۰:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با علیرضا آوایی، رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری دیدار و گفتگو کرد. این سازمان، در این دیدار علیرضا آوایی، رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری مهم ترین اولویت دولت را سلامت مردم دانست و گفت: برخی مشکلات و چالش ها در جامعه نباید موضوع حفظ جان و سلامتی افراد جامعه را کمرنگ کند. حساسیت بیشتر به نقش سلامت و نظام مهندسی کشاورزی

حساسیت بیشتر به نقش سلامت و نظام مهندسی کشاورزی

نظام مهندسی کشاورزی

حساسیت بیشتر به نقش سلامت و نظام مهندسی کشاورزی

آوایی با اشاره به اینکه سلامت مردم از کشاورزی صحیح نشأت می گیرد، بیان داشت: در دولت کنونی اقدامات مهمی در بحث درمان صورت گرفته است که شاهد آثار مثبت آن هستیم در حالی که بخش کشاورزی نیازمند توجه بیشتر مسئولین و مدیران کشور است.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری وجود تشکل های تخصصی همچون سازمان نظام مهندسی کشاورزی را بازوی توانمند بخش کشاورزی اعلام کرد و گفت: برای توجه بیشتر به بخش کشاورزی نیازمند تغییر نگرش در مدیران کشور هستیم، بخصوص مسئولین وزارت جهادکشاورزی باید حساسیت بیشتری به سلامت محصولات کشاورزی و کمک گرفتن از تشکل های تخصصی مانند نظام مهندسیکشاورزی داشته باشند.

در این دیدار احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، با تاکید بر اینکه دولت بخشی از خدمات خود در حوزه کشاورزی را از سازمان نظام مهندسی کشاورزی بگیرد، اظهار داشت: به جای آنکه دولت سالانه هزینه های هنگفتی را صرف استخدام نیرو کند، این هزینه ها را صرف خرید خدمات از سازمان نماید.

کبیری با بیان اینکه دولت باید “دانش” را به عنوان یک نهاده در بحث یارانه در نظر بگیرد، تصریح کرد: دولت سالانه اعتباراتی را به حوزه آب و خاک اختصاص می دهد که اگر یک درصد از این اعتبارات را به آموزش بهره برداران اختصاص دهد سازمان نظام مهندسی کشاورزی با برخورداری از جامعه بزرگ مهندسین کشاورزی عضو سازمان قادر به انجام این کار است.

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آذر ۹۵
1254 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0