محمدحسین عطایی: کارهای نظام مهندسی کشاورزی در قزوین تخصصی شده است محمدحسین عطایی: کارهای نظام مهندسی کشاورزی در قزوین تخصصی شده است

محمدحسین عطایی: کارهای نظام مهندسی کشاورزی در قزوین تخصصی شده است

محمدحسین عطایی: کارهای نظام مهندسی کشاورزی در قزوین تخصصی شده است ، نشست اعضای ششمین دوره نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد

کد خبر: 020418001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ تیر ۰۲ - ۸:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، محمدحسین عطایی: کارهای نظام مهندسی کشاورزی در قزوین تخصصی شده است ، نشست اعضای ششمین دوره نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد

محمدحسین عطایی: کارهای نظام مهندسی کشاورزی در قزوین تخصصی شده است

محمدحسین عطایی: کارهای نظام مهندسی کشاورزی در قزوین تخصصی شده است
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد:
کارهای نظام مهندسی کشاورزی در قزوین تخصصی شده است
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: کارهایی که امروز توسط نظام مهندسی کشاورزی در این استان انجام می‌شود تخصصی و کاربردی شده است.
محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نشست اعضای ششمین دوره نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید نظام، تصریح کرد: در سال‌های گذشته کار نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی حول تشخیص کارشناسی بود، اما اکنون بیشتر امورات را عهده‌دار است.
عطایی با بیان اینکه اجرای اصل ۴۴ قانون‌ اساسی در بخش کشاورزی استان قزوین مورد اهتمام‌ قرار دارد، افزود: طبق این اصل قانونی امروز از ظرفیت نظام مهندسی کشاورزی بیشتر استفاده شده و به نوعی در بیشتر کارها برون سپاری و واگذاری امور صورت گرفته است.
وی ادامه داد: نظام مهندسی محل تلاقی بخش دولتی و خصوصی است و امروز به برکت تفاهمی که در این دو بخش وجود دارد، شاهد تجلی کارهای نو و متحولانه در سازمان جهاد کشاورزی هستیم.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: سیاست دولت و وزارت جهاد کشاورزی بر واگذاری امور به بخش خصوصی است تا بار کارهای اداری در بدنه دولتی کاهش یابد.
وی ادامه داد: اعتقاد داریم ظرفیت مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی بیش از وضعیت فعلی است و باید شرایطی را فراهم کرد که زمینه رشد و شکوفایی ایده‌ها در بخش کشاورزی افزایش یابد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۰۲
200 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0