اصلاح چارت بازسازی بافتهای فرسوده سرعت نوسازی را بالا میبرد ریاست سازمان نظام مهندسی کشور عنوان کرد:

اصلاح چارت بازسازی بافتهای فرسوده سرعت نوسازی را بالا میبرد

فرج‌الله رجبی در مراسم انتخاب چهره سال راه و ساختمان با تاکید بر این که به دولت پیشنهاد می ‌کنم که چارت بازسازی بافت ‌های فرسوده را اصلاح و چابک ‌تر کنند اظهار داشت: اگر چارت بازسازی بافت ‌های فرسوده چابک ‌تر گردد میتوانیم هر چه زودتر این پروژه‌ هایی که قرار است در محله ها بازسازی گردد را به مرحله عملیاتی شدن برسانیم.

کد خبر: 961218004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ - ۱:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، فرج‌الله رجبی در مراسم انتخاب چهره سال راه و ساختمان با تاکید بر این که به دولت پیشنهاد می ‌کنم که چارت بازسازی بافت ‌های فرسوده را اصلاح و چابک ‌تر کنند اظهار داشت: اگر چارت بازسازی بافت ‌های فرسوده چابک ‌تر گردد میتوانیم هر چه زودتر این پروژه‌ هایی که قرار است در محله ها بازسازی گردد را به مرحله عملیاتی شدن برسانیم.

اصلاح چارت بازسازی بافتهای فرسوده سرعت نوسازی را بالا میبرد

اصلاح چارت بازسازی بافتهای فرسوده سرعت نوسازی را بالا میبرد

اصلاح چارت بازسازی بافتهای فرسوده سرعت نوسازی را بالا میبرد

رجبی ادامه داد: یکی از بزرگ ترین مشکلات اینست که مسئولان دولتی شیوه حکمرانی را بخوبی بلد نیستند بنابراین باید رابطه مسئولان با دولت از نو تعریف گردد و حضور بخش خصوصی در این بخش را جدی‌ تر بگیریم.
وی یاد آور شد: متأسفانه بخش دولتی زمینه لازم برای ورود بخش خصوصی را به بافت فرسوده فراهم نکرده و این در حالیست که تمامی مسئولان دولتی و مجلس شورای اسلامی از بخش خصوصی تعریف می ‌کنند، ولی در عمل بخش خصوصی برای ورود به پروژه‌ ها با مشکل روبرو است.
وی با اشاره به این که باید برخی از اتفاقات در حوزه ساختمان بهتر تعریف گردد، خاطر نشان کرد: بطور مثال پیمانکاران میلیاردها تومان از دولت بدهکار هستند، ولی متأسفانه دولت در زمان دریافت مالیات هیچ کمکی نمی‌ کند و تمامی مالیات ‌ها را نقدی و در همان ابتدا به عناوین مختلف با نامهای مالیات بر ارزش افزوده دریافت می ‌کند.

اصلاح چارت بازسازی بافتهای فرسوده سرعت نوسازی را بالا میبرد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به نشست روز گذشته خود با وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: وزیر راه و شهرسازی در نشستی گفتتند که چرا از ظرفیتهای کارفرمایی در حوزه بین‌المللی استفاده نمی ‌شود و بنده امروز در پاسخ این پرسش می ‌گویم چون حکمران خوبی نیستیم.

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه بايد در مورد آزمون نظام مهندسي برق بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اسفند ۹۶
792 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0