اصلاح فرمول سیستم هوشمند انتخاب ناظر در جهت توزیع عادلانه کار نایب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان استان مازندران خبر داد:

اصلاح فرمول سیستم هوشمند انتخاب ناظر در جهت توزیع عادلانه کار

نایب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان استانمازندران ، با اشاره به رویکرد سازمان در ایجاد فرصتهای مناسب در ارائه خدمات مهندسی از اصلاح فرمول امتیاز در سیستم هوشمند انتخاب ناظر خبر داد.

کد خبر: 960709001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ مهر ۹۶ - ۱:۱۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندارن ، نایب رئیس اول نظام مهندسی ساختمان استانمازندران ، با اشاره به رویکرد سازمان در ایجاد فرصتهای مناسب در ارائه خدمات مهندسی از اصلاح فرمول امتیاز در سیستم هوشمند انتخاب ناظر خبر داد.اصلاح فرمول سیستم هوشمند انتخاب ناظر در جهت توزیع عادلانه کار

اصلاح فرمول سیستم هوشمند انتخاب ناظر در جهت توزیع عادلانه کار

اصلاح فرمول سیستم هوشمند انتخاب ناظر در جهت توزیع عادلانه کار

اصلاح فرمول سیستم هوشمند انتخاب  ناظر در جهت توزیع عادلانه کار

کامران حسن زاده با اشاره به مصوبه نود و دومین نشست هیأت مدیره سازمان در مورد عدم تاثیر ارائه خدمات طراحی در امتیاز سیستم هوشمند انتخاب ناظر بیان کرد: حسب این مصوبه فرمول امتیاز در این سامانه با حذف “ضریب کارکرد طراحی” و اضافه شدن “ضریب تعداد کار نظارت” تغییر یافت.
حسن زاده با اشاره به روند تکمیلی سیستم هوشمند انتخاب ناظر گفت: با بررسیهای بعمل آمده مشاهده شد مهندسینی که تعداد کار بالایی در اختیار دارند کماکان امتیاز بالاتری نسبت به سایر مهندسین دارند که این امر سبب میشد کار به مهندسین دارای امتیاز پایین با تاخیر تخصیص یابد که بمنظور توزیع مناسب کار ، ضریب تعداد کار بفرمول امتیاز دهی اضافه گردید.

اصلاح فرمول سیستم هوشمند انتخاب ناظر در جهت توزیع عادلانه کار

نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران تصریح کرد: این اقدام سبب می شود تا هر مهندس بتواند پروژه های مناسب با پایه خود را انتخاب کند .هم چنین تعداد کار میان مهندسان بیش تری تقسیم می شود.
وی افزود: بررسی و تکمیل سیستم هوشمند انتخاب ناظر در جهت ایجاد فرصتهای اشتغال بهتردر ساخت و سازها ادامه دارد و اصلاحات دیگری در دستور کار قرار دارد که بعد از پیاده سازی به اطلاع اعضا خواهد رسید
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۶
1406 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0