نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند يار محمدي نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شوراي اسلامی مطرح کرد:

اصلاح قانون نظام مهندسي تا پايان آبان ‌ماه/ راه‌ دور زدن قوانین را با جریمه ‌های سنگین کور کرده ایم

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شوری اسلامی با اشاره به این که قانون جدید سازمان نظام مهندسی پایان آبان ماه برای تصویب در صحن علنی ارائه می شود، گفت: در قانون جدید راه‌ های دور زدن قوانین را با جریمه‌ های سنگین کور کرده ‌ایم.

کد خبر: 960619014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ شهریور ۹۶ - ۱:۰۰ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شوری اسلامی با اشاره به این که قانون جدید سازمان نظام مهندسی پایان آبان ماه برای تصویب در صحن علنی ارائه می شود، گفت: در قانون جدید راه‌ های دور زدن قوانین را با جریمه‌ های سنگین کور کرده ‌ایم.اصلاح قانون نظام مهندسي تا پايان آبان ‌ماه

اصلاح قانون نظام مهندسي تا پايان آبان ‌ماه/ راه‌ دور زدن قوانین را با جریمه ‌های سنگین کور کرده ایم

اصلاح قانون نظام مهندسي تا پايان آبان ‌ماه/ راه‌ دور زدن قوانین را با جریمه ‌های سنگین کور کرده ایم

اصلاح قانون  نظام مهندسي تا پايان آبان ‌ماه / راه‌ دور زدن قوانین را با جریمه ‌های سنگین کور کرده ایم

علیم یارمحمدی با بیان این که سازمان نظام مهندسی زیر مجموعه دو دستگاه وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور است و با حضور نماینده های این نهادها، قانون سازمان نظام مهندسی در حال بازنگری است،تصریح کرد: ۶ ماه گذشته که کمیسیون به طورجدی پی گیر اصلاح این قانون شد، قرار بر این بود که در طول دو ماه قانون جدید برای تصویب در صحن ارائه شود ولی به دلایل متعدد با تاخیر چند ماهه مواجه شد.

وی با بیان اینکه قانون جدید تا پایان آبان ماه امسال برای تصویب به صحن ارائه می شود، ادامه داد: یکی از دلایل تاخیر چند ماهه در تصویب قانون جدید، گرفتن نقطه نظرات کارشناسان، مسئولان و اعضای سازمان های نظام مهندسی استان ها ونقایص و ایرادات متعدد قانون قبلی بوده است که در حال رفع و اصلاح این موارد هستیم.
یار محمدی با اشاره به اینکه در گذشته از ابهامات قانون سازمان نظام مهندسی سوء استفاده می شده و با پدیده هایی هم چون امضا فروشی های گسترده، نبود مهندس ناظر، اختلاس و …در این سازمان مواجه بودیم، افزود: در قانون جدید سعی شده با وضع جریمه های سنگین تمام راه های دور زدن قوانین را کور کنیم.

اصلاح قانون نظام مهندسي تا پايان آبان ‌ماه

وی اظهار داشت: به صورت واضح و آشکار مجازات تخلفات احتمالی در قانون جدید ذکر گردیده است و قانون در خصوص متخلفین تعیین تکلیف کرده است.

نایب رییس کمیسیون عمران با اعلام اینکه مردم باید از خدمات مهندسی با استانداردهای روزدنیا بهره مند گردند، یاد آور شد: از حقوق اولیه مردم است که سر پناه امن داشته باشند و سازمان نظام مهندسی هم یکی از نهادهایی مسئول در برقراری ایمنی ساختمانها و خانه ‌های مردم است.

منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه الکترونیک تلگرام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ شهریور ۹۶
1191 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0